Toon posts:

Websitemenu?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag:
Hoe moet ik nu precies werken met mijn website menu, moet ik als er iets in mijn menu veranderd meteen al mijn pagina's veranderen, of kan ik op een of andere manier iets met frames regelen, zodat je alleen die pagina aanpast en dan alle pagina's meteen veranderd zijn.
Ik wil het liefste iets wat zonder frames is, anders blijft dat telkens boven en dat is ook niet echt de bedoeling.....
Hopelijk weten jullie hier wat op :*)
Grts Bram.

P.s en jah het zou kunnen dat dit topic al bestaat maar ik weet niet waarop ik zoeken moet.... 8)7

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Zoeken??

Wat dacht je op de worden die je hier al in je eigen post geeft:

Menu website elke pagina (klik hieronder).

http://gathering.tweakers...pagina&where=GoT#hitstart

Waarbij de eerste hit reeds begint over css

DHTML Menu werkt niet

verder zoeken mag je zelf doen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

maak nog eens duidelijk wat je bedoelt?
een beetje code erbij ofzo, of een link naar en voorbeeld? 8)7

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-04 11:48
hij heeft wss een hoop statische pagina's, en in een ervan heeft hij een menu veranderd... zal niet lukken om dat menu op elke pagina te zetten zonder frames, tenzij je php gaat gebruiken en dat menu include ofzo... (mss is er nog een javascript manier, maar dat is ook maar een lelijke oplossing voor iets belangrijks als een menu)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik heb wel een hint voor je: maak een basispagina (met daarin je menu). Voeg deze met een serversidescript in je pagina's. Dat kan met php, asp en met masterpages heel mooi is ASP.NET 2.0.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Hallo breedbandbram, ik zou zeggen verdiep je een wat in tutorials. Dit zijn toch redelijk basic zaken waar je een oplossing voor kunt verzinnen. Het meeste simpele is een frameset met in 1 frame je menu of een serverside include waarmee je je menu include.

Over dit onderwerp is heel veel te vinden, ik stel voor dat je dat eerst eens gaat bekijken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.