De laatste jaren heb ik ook al wel enkele hd's versleten, van quantum, tot WD, maxtor etc...
dus deze zomer een nieuwe gekocht 200g Seagate..."wan't dat zijn er goede!"...
vorige week wilde ik mijn pc ff opnieuw installeren.
op een oude hd zette ik steeds mijn windows, en op de nieuwe seagate al mijn data.
tijdens het herinstalleren van windows 'ff format gedaan van c: (oude schijf)
kreeg ik errors op de nieuwe seagate die toen in enkele partities was opgedeeld,
2 van de 3 partities waren nog leesbaar dus snel hiervan maar een backup gemaakt
de slechte partietie proberen te herformatteren... en windows opnieuw op de c: geinstalleerd maar
de seagate disc bleef problemen geven...
dan maar heel de disc geformatteerd, tooltje van seagate gerund om de disc te controleren...
geen problemen, nu weekje verder,terwijl ik nog enkel de seagate in mijn systeem heb zitten met win. erop , geeft hij toch problemen..; steeds corrupt files meldingen op de c: van een pas opnieuw geinstalleerde windows...tsss
heeft er iemand soms een leuk tooltje om deze schijf volledig te controleren?
groeten, grindal
dus deze zomer een nieuwe gekocht 200g Seagate..."wan't dat zijn er goede!"...
vorige week wilde ik mijn pc ff opnieuw installeren.
op een oude hd zette ik steeds mijn windows, en op de nieuwe seagate al mijn data.
tijdens het herinstalleren van windows 'ff format gedaan van c: (oude schijf)
kreeg ik errors op de nieuwe seagate die toen in enkele partities was opgedeeld,
2 van de 3 partities waren nog leesbaar dus snel hiervan maar een backup gemaakt
de slechte partietie proberen te herformatteren... en windows opnieuw op de c: geinstalleerd maar
de seagate disc bleef problemen geven...
dan maar heel de disc geformatteerd, tooltje van seagate gerund om de disc te controleren...
geen problemen, nu weekje verder,terwijl ik nog enkel de seagate in mijn systeem heb zitten met win. erop , geeft hij toch problemen..; steeds corrupt files meldingen op de c: van een pas opnieuw geinstalleerde windows...tsss
heeft er iemand soms een leuk tooltje om deze schijf volledig te controleren?
groeten, grindal