[laptop] toshiba L20-175

Pagina: 1
Acties:

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ik heb deze week in de aanbieding een toshiba L20-175 gekocht, aangezien ik er toch een nodig heb voor school. even snel wat specs
celeron mobile 1,4 ghz
256 intern geheugen
dvd+brander
15 inch scherm
wireless lan
40 gb harde schijf.

het was een beste aanbieding en ik heb hem met het idee gekocht dat eigenlijk alles voldoende was behalve het interne geheugen, aangezien er maar 256 in zat en de radeon express 200 ook nog geheugen daarvan gebruikte.

Ik heb de deze week een blokje van 512mb ddr2 want dat gaat erin gehaald. en heb dat erbij geplaatst. een corsair trouwens. Het reepje geheugen wat er in zat was van Hynix.

Toen ik het nieuwe blokje erin stopte werkte het niet, het grappige was, dat wanneer ik alleen het nieuwe blokje van 512 erin stopte dit wel werkte, maar samen niet. ik bellen met de winkel waar ik het blokje vandaan had, die vertelde mij dat het zou kunnen helpen als ik een bios update zou uitvoeren. Ik heb dit gedaan, maar dat heeft niet geholpen. Ik dacht vervolgens misschien kunnen beide merken geheugen niet zo goed met elkaar overweg. Ik ben weer naar de winkel gegaan en hebnog een reep van het zelfde merk gehaald ook van 512 en heb dit er bij gedaan, maar nu is het wederom het zelfde verhaal, afzonderlijk doen ze het beide, in beide sloten, maar als ik de reepjes er samen in stop wat dus zou moeten zorgen voor 1 gb aan intern geheugen, dan doet de machine het niet,

Is er iemand met een suggestie?

the things we fear most have already happened to us

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025

TetsuoShima

low energy output

het zou kunnen dat je toshiba toch niet helemaal compatibel is met dat corsair geheugen. dat komt wel eens voor dat 1 reepje (of 2) wel supported is, maar 2 (of 4) niet...

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
en waar zou ik die info eventueel kunnen vinden?

the things we fear most have already happened to us