Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Doe eens het volgende:
start, uitvoeren (enter),
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" (enter)
(Dat wat tussen " " staat dus bij uitvoeren plakken en zonder de " ".)
Hiernee wordt je windows messenger compleet verwijderd (dus niet je MSNM).
[ Voor 34% gewijzigd door FlipFluitketel op 08-01-2006 09:37 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
done, ben benieuwd. werkt het niet, dan zal ik het wachtwoord veranderen...FlipFluitketel schreef op zondag 08 januari 2006 @ 09:35:
Toevallig nog windows messenger geinstalleerd staan (die hoeft dus niet in je taakbalk te staan om wel nog geinstalleerd te zijn, ook wil die WM zich nog wel eens automatisch aanmelden)?
Doe eens het volgende:
start, uitvoeren (enter),
"RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove" (enter)
(Dat wat tussen " " staat dus bij uitvoeren plakken en zonder de " ".)
Hiernee wordt je windows messenger compleet verwijderd (dus niet je MSNM).
niet meer opties?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Verwijderd
Niet lullig bedoeld hoor, maar zodra je maar enige verdenking hebt dat iemand je wachtwoord weet pas je hem toch direct aan (voordat die ander het doet)..._Brake_ schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:48:
[...]
done, ben benieuwd. werkt het niet, dan zal ik het wachtwoord veranderen...
niet meer opties?
edit: stond er natuurlijk al doh
[ Voor 27% gewijzigd door Agent-X op 09-01-2006 18:07 ]
Verwijderd
Maar ook wel eens msn bij mijn ouders opgestart, maar dan kreeg ik niet de melding dat ik nog ergens aangemeld was. Mijn anders msn (eigen pc dus) word dan gewoon afgemeld.
Overigens was het wel Trillian (0.74), dus dat kan er mee te maken hebben gehad.
Verwijderd
Als je die meldingen dan niet meer krijgt weet je meteen waaraan het lag.
Blijft het probleem zich nog steeds voor te doen, download dan de "a-patch" van www.apatch.tk (wel Engelse handleiding), en schakel polygamie in. Hierdoor kun je op meerdere accounts tegelijk inloggen. Ook kun je allerlei andere dingen aan je msn aanpassen. Je moet msn twee keer starten, zodat je twee msn-tray-icoontjes in je tray-bar hebt staan. Log met één tray-icoontje in op je msn-account. Als je bent ingelogd met het éne tray-icoontje log dan weer in op je msn-account met het andere tray-icoontje en kijk wat er gebeurd. Als het goed is logt het éne tray-icoontje uit en het tray-icoontje waar je de laatste keer mee bent ingelogd, logt in. Gebeurd er iets anders, dan is er iets fout met je msn-account en kun je het beste een nieuw account aanmaken.
Verwijderd
Verwijderd
Als je je wachtwoord + geheime vraag veranderd, dan kan je het toch uitsluiten? Of denk ik nu weer te simpel?_Brake_ schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:48:
Ik wil eigenlijk uitsluiten dat iemand anders m'n wachtwoord heeft... Als dit namelijk het geval is, moet dit op veel meer plaatsen gewijzigd wordenEn dan wil ik ook graag weten wie eraan gekomen is, en hoe!
Signature
Ik verander m'n wachtwoorden constant en ik heb er teveel om op twee handen te tellen. Dat kleine beetje moeite investeer ik graag, zodat m'n privacy gewaarborgd blijft. Als iemand je wachtwoord geraden heeft kun je er niet achter komen wie dat gedaan heeft. Tenzij hij je accountsettings zo verandert dat hij er bepaalde gegevens in achter laat, zoals z'n (IP-) adres. Maar geen enkel persoon is zo dom_Brake_ schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:48:
Ik wil eigenlijk uitsluiten dat iemand anders m'n wachtwoord heeft... Als dit namelijk het geval is, moet dit op veel meer plaatsen gewijzigd wordenEn dan wil ik ook graag weten wie eraan gekomen is, en hoe!
Problem solved!
kwam erachter omdat ik vanmiddag op m'n PDA aan het MSNen was, en het weer gebeurde. Meteen naar boven gerend en ik zag mezelf nog aanmelden op die laptop.
Ik al wel_Brake_ schreef op zondag 08 januari 2006 @ 04:14:
Daarnaast weet ik ook 99.99% zeker dat ik nergens mij accountgegevens heb ingevuld en de settings heb bewaard (zeker de laatste tijd niet).