Ik ben niet zo tevreden over TomTom, omdat ik nog wel eens uitstapjes maak naar Duitsland, en dan moet ik steeds met die kaarten zitten klooien omdat TomTom niet over de grens kan navigeren (zonder gebruik te maken van Major Roads). Nu dacht ik dat Navigon Navigator dat wel zou kunnen, maar blijkbaar is dat dus toch NIET zo. De Benelux-kaart van Navigon heeft gewoon een extra stukje Frankrijk en Duitsland eraan vastgeplakt, maar als je naar Spanje wilt moet je een gigantische kaart installeren van 1GB die niet op mijn SD-kaart past (512mb).
Weet iemand hier welke navigatie-pakketten wel over de grens kunnen navigeren? Dus zonder gebruik van muffe hacks, maar gewoon door het aan elkaar lijmen van 2 verschillende deelkaarten.
Ik geloof dat Mapopolis dit kan, maar ik vind het niet echt een geweldig pakket verder.
Weet iemand hier welke navigatie-pakketten wel over de grens kunnen navigeren? Dus zonder gebruik van muffe hacks, maar gewoon door het aan elkaar lijmen van 2 verschillende deelkaarten.
Ik geloof dat Mapopolis dit kan, maar ik vind het niet echt een geweldig pakket verder.
[ Voor 6% gewijzigd door gday op 08-01-2006 02:38 . Reden: Mapopolis genoemd ]
ingen vill veta var du köpt din tröja