Toon posts:

Meerdere emailaccounts, allemaal APARTE inbox, in 1 emailpro

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:/ Misschien is het antwoord op mijn vraag niet de moeilijkste, toch heb ik nog niet echt de juiste oplossing kunnen vinden.

Ik zou graag meerdere inboxen willen hebben, in 1 emailprogramma (het liefst microsoft outlook).
Het resultaat moet dus zijn dat email die binnenkomt op het adres ABC@DEF.NL dus in een aparte inbox komt, en DEF@ABC.NL ook in een APARTE, Andere inbox.

Ik meen dat Outlook express, en microsoft outlook (?!?) allebei maar 1 echte INBOX toestaan, maar je dit dan wel weer kunt opdelen in mappen, waarbij je door gebruik van filters het uiteindelijke resultaat wel voor elkaar kunt krijgen. Toch ben ik van mening dat dit makkelijker moet kunnen!

Wie helpt mij?!?

Mvg, wanhopige microsoftgebruiker :( :P :r :'( 8)7 |:( :? :X :|

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:43

M-ThijZ

Riding on Rails

Even dimmen met je gebruik van iconen.
Je kunt natuurlijk ook zelf even opzoek gaan naar programma's die wel aan je eisen voldoen.
Zo gebruik ik Mozilla's Thunderbird, en daar gaat iets dergelijks wel in.

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-08 15:40
idd met thunderbird van de mozzila omgeving werkt dit prima.

wel even kijken naar hoe je moet werken met verschillende smtp (uitgaande) servers, maar verder is het simpel en makkelijk te instaleren en configureren.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
1 topic is wel genoeg Meerdere emailaccounts, allemaal aparte inbox, 1 emailprogra
En iets minder wanhopig kan ook wel hoor, het is nu net of de wereld vergaat, terwijl dit toch eigenlijk niet echt een grote issue is :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.