[iPod] in dock afspelen terwijl hij oplaadt?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
He

ik heb een iPod Nano 4GB waar ik erg over te spreken ben, mits ik Eupod gerbuik om volume beetje te verhogen heb gebruikt ;)

Ik heb zo'n prachtige (maar vooral dure) dock ervoor gekocht om de ipod een mooi plaatje te geven op m'n bureau. Werkt allemaal als een zonnetje :)
Alleen op die Dock zit dus een Line-out die ik graag zou willen gebruiken...maar als het even kan wil ik de batterij daarvoor niet gebruiken, dus ik sluit hem dan netjes op de pc aan via de USB kabel...Maar ik kan dus geen muziek luisteren, omdat op het venster staat 'koppel niet los'!
Hij speelt dus alleen maar af als ik hem ontkoppel, of eject in Windows XP, maar dan speelt ie volgens mij gewoon verder op de batterij, want ik zie geen laad icoontje in het batterij icoontje staan.

Is het niet mogelijk om toch tijdens het opladen (via de pc) ook tegelijk iets af te spelen via de line-out uitgang? Of moet ik hiervoor perse de (dure) adapter kopen (en eventueel nog een extra kabeltje om allemaal moeilijk doen bij het wisselen van PC naar adapter te voorkomen)??
Of is het in het algemeen gewoon niet mogelijk om tijdens het opladen wat af te spelen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In itunes zit een eject knopje, waarmee je hem kunt unmounten zonder dat hij stopt met laden. Bij mij stopt hij wel met laden als ik hem uitschakel via 'remove hardware'. Als je dus even itunes opstart en eject klikt doet hij het (werkt tenminste bij mijn gewone 5g ipod (video), ik heb geen nano).

Ik ben zelf nog wel op zoek naar een progje waarmee dit onafhankelijk van itunes kan, windows xp, bij voorkeur in de systray ofzo, is er toevallig iemand die zoiets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
geweldig!! Het werkt :D:D:D

Maar zo'n tooltje zou idd wel handig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik heb wel van zo'n systray tool gehoord. Het is trouwens mogelijk om logotje van Itunes in je systray te krijgen, daar staat volgens mij wel de optie in om ipod los te koppelen. Correct me if i'm wrong, maar het zou moeten kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 16:50

Technicality

Vliegt rechtsom...

Fl4pp13 schreef op zondag 08 januari 2006 @ 10:55:
Ik heb wel van zo'n systray tool gehoord. Het is trouwens mogelijk om logotje van Itunes in je systray te krijgen, daar staat volgens mij wel de optie in om ipod los te koppelen. Correct me if i'm wrong, maar het zou moeten kunnen...
Dan heb je alsnog itunes draaien, terwijl je maar één functie gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-10 19:11

chem

Reist de wereld rond

topictitle change :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1