tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Nee, onmogelijk dat dat kan...
Die DVD speler moet de "key" van de DVD naar de speler sturen om de Film te "Authenticaten"
Ik weet zeker dat deze "key" niet via je netwerk verstuurd kan worden....
Het zou dan nml erg makkelijk zijn hem te onderscheppen... (niet dat dat nog niet is gebeurd, maar toch)
Misschien moet je met Decss de film naar die HD kopieren en dan met PowerDVD de losse delen selecteren (in File mode). Misschien kan je ze dan afspelen via LAN op de pc zonder dvd speler
Die DVD speler moet de "key" van de DVD naar de speler sturen om de Film te "Authenticaten"
Ik weet zeker dat deze "key" niet via je netwerk verstuurd kan worden....
Het zou dan nml erg makkelijk zijn hem te onderscheppen... (niet dat dat nog niet is gebeurd, maar toch)
Misschien moet je met Decss de film naar die HD kopieren en dan met PowerDVD de losse delen selecteren (in File mode). Misschien kan je ze dan afspelen via LAN op de pc zonder dvd speler
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Ik heb ooit gejoord van een proggie dat WINDOOS kon laten geloven dat een netwerk-drive een lokale drive is.
Iemand hier meer info over¿
Iemand hier meer info over¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Zal wel niet werken maar kan je niet gewoon een drivemapping maken naar de gesharede DVD drive? Zou dat niet werken?
Revolution » wat bedoel je daarmee¿
Ik heb nu gewoon "netwerkverbinding maken" gekozen.
Ik heb nu gewoon "netwerkverbinding maken" gekozen.
\o/