EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Take a parachute, and jump!
Heeft niemand zo'n progje ?real-doc schreef op zondag 08 januari 2006 @ 07:51:
Je zou zelf een programmatje kunnen maken in bijvoorbeeld Visual Basic en via de printerpoort een knop aansluiten.
Dit komt me goed van pas.
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Verwijderd
Ik wil namelijk gewoon een knop op mn dashboard gaan gebruiken ism CarPC.
Daarom zoek ik iets die via USB of Serial werkt.
Jammer genoeg heb ik geen verstand van programmeren, dus ik zoek iets wat al kant em klaar is.
Of iemand moet al een programma hebben en wat informatie hoe een knop te maken
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hij is wel een beetje duur (45 dollar) dus ik verwacht dat de TS vooral een goedkopere oplossing zoekt.noksiejus schreef op zondag 08 januari 2006 @ 16:13:
koop die in je SP, rip de potmeter eruit. soldeer een net knopje eraan, beetje netjes wegwerken en klaar. de potmeter kun je met 2 (of 3, denk 2) draadjes naar voren trekken en klaar.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Zoek naar de software van AdLentis, die is eigenlijk voor winamp, maar de oude winamp gebruikt het windowsvolume. Via de software kun je ook gewoon via een serieel stukje hardware wat je zelf maakt het volume regelen
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Verwijderd
of nu ik op die site kijk: ze hebben een nieuwe spinwarrior, misschien is dat wat
Ik was van plan om dit te kopen en dan als volume plus mute (door deze in te drukken) te gaan gebruiken.Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:47:
kick, ik ben ook opzoek naar een hardwarematige volume control, maar wil weten of er mensen zijn die ondertussen iets gebouwd/ een andere oplossing weten
jammer genoeg heb ik op mn scherm frame in de auto geen plaats om deze bij te doen dus regel ik nog steeds het gelluid via de touchscreen
Het tobo weg gooien en alleen de HID houden, kun je verder, terug, play, stop en volume regelen en is vrij makkelijk te modden kijkt me
is om bijvoorbeeld via een register edit of wat dan ook mijn extra knoppen van mijn logitech ultra X aan te passen.
want daar zit geen volume knop op. en die zou ik bijvoorbeeld willen instellen met de email en www knop.
en het gaat dus om :
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
hmmm...krijg het niet voor elkaar
[ Voor 77% gewijzigd door CarJunkyXL op 15-08-2006 00:06 ]
Niet iedereen heeft een radio aan z'n CarPC hangenMeelobee schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:53:
Als het voor in de auto is, waarom hang je je pc dan niet aan de stereo van je auto (al dan niet met een fm-modulator) om daarmee het volume van de pc te regelen?