"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Verwijderd
Neem een stacker. Groot genoeg, ziet er strak uit. Is erg populair bij de tweakers. Die beige drives kun je gewoon zwartspuiten uiteraard. Deurtjes zuigen, want die heb je uiteindelijk toch altijd openstaan.
Deze dus:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 21:57 ]
Klopt wel jaVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:57:
Zal ik dan maar de eerste zijn die het zegt?
Neem een stacker. Groot genoeg, ziet er strak uit. Is erg populair bij de tweakers. Die beige drives kun je gewoon zwartspuiten uiteraard. Deurtjes zuigen, want die heb je uiteindelijk toch altijd openstaan.
Editt:

Deze dus
Edit2: G*dverk*t gwoon 230 euro excl PSU
Edit3:
Het is bij de Stacker dan toch niet zo dat mijn mobo (A8V) doorloopt tot aan de bays, want dat is bij mijn huidige case wel zo en dat is veeel te krap ivm de grote power connector en de 14cm zalman cooler die in de weg zit.
Edit4: Krijg je er van die plaatjes bij om een 5,25" bay te verkleinen tot een 3,5" bay voor floppy? dus dat je niet een open ruimte er omheen hebt?
En bij mij is het nu zo, ik heb een of andere passieve harddisk koeler die dus in de 5,25" bay gaat, maar in mijn huidige kast steekt die zo ver naar voren dat de afscherm plaatjes er niet meer op kunnen. Hoe zitten die bij de stacker erop?
[ Voor 61% gewijzigd door Jeroen op 07-01-2006 22:07 ]
Hm e-atx zegt me niks daaromTerw_Dan schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:08:
Voor zover ik weet is de stacker een kast (weet niet of het bij alle is) een kast waar je E-ATX planken in kwijt kan. Dus dan heb je daarvoor zeker zat ruimte
Net ff gekeken:SyS_ErroR schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:11:
Extended ATX... oftewel, je hebt meeeer dan genoeg ruimte in die stacker..
Maar dat is dan toch de verkeerde kant op? of is dat beide kanten op? ik bedoel, dat dat verschil alleen in de hoogte van de stacker te merken is en niet tussen de achterkant en de voorkant? (of snap ik er nu niks van(Extended ATX) An ATX motherboard with an extended length of 13" instead of 9.6". See ATX motherboard and PC motherboards.
de hoogte staat vast (ATX en E-ATX zijn net zo hoog). Maar omdat hij langer is heb je gewoonweg meer ruimteGe64 schreef op Saturday 07 January 2006 @ 22:14:
[...]
Net ff gekeken:
[...]
Maar dat is dan toch de verkeerde kant op? of is dat beide kanten op? ik bedoel, dat dat verschil alleen in de hoogte van de stacker te merken is en niet tussen de achterkant en de voorkant? (of snap ik er nu niks van)
Verwijderd
Mn vader heeft een LianLi en ik vind dat koolstofvezel randje op de bovenkant van de front lelijkVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:17:
Of natuurlijk de vertrouwde strakke Lian-Li's, waarbij je 2 front bezels krijgt om lelijke drives weg te maskeren, en eventueel kan je meer kopen ervoor.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Heb zelf een Kingwin, zo'n alu kast. Mooi, ruime genoeg, tenzij je meer dan 4 harddisks kwijt wilt en 4 cdspelers/ drivetrays...
Oke bedankt dan valt die ook af
Kingwin vind ik niet zo mooi en ik wil inderdaad wel meer dan dat kwijtVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:36:
Ook hotswap drivetrays kun je mooi zwart spuiten hoor. Je moet er alleen wat moeite voor doen... luie donder
Heb zelf een Kingwin, zo'n alu kast. Mooi, ruime genoeg, tenzij je meer dan 4 harddisks kwijt wilt en 4 cdspelers/ drivetrays...
Driveding zwartspuiten hm kan wel ja, maar die dingen zijn zo flut dan koop ik liever meteen nieuwe
Als je trouwens vraagt om een kast moet je wel vertellen wat je eisen aan de kast zijn. Dan komen er in ieder geval geen kasten voorbij die sowieso al afvallen omdat ze niet aan jouw eisen voldoen.
Waarom zijn die Coolermaster in godsnaam toch zo populair? Iedereen zijn eigen mening maar buiten de ruimte die ze bieden vind ik het afzichtelijke dingen.
iedereen zegt hier welke kast hij leuk/goed vind maar daar ben jij misschien niets mee.
zeg nou,moet de kast klein en stil zijn of gewoon groot en opvallend ?
If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...
Cooler Master Stacker discussie topic Deel 3 en daar mag je zelf verder zoekenGe64 schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:33:
Wat is het verschil tussen de Stacker STC-T01 en de Stacker 810??
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik kijk heus wel zelf hoor, en naar mijn weten heb ik ook eisen genoemd zoals veel ruimte voor kabels en drives, en liefst met deurtje. En de prijs niet veel meer dan 100 euro. Ik heb de pricewatch doorgebladerd maar bij de behuizingen staat niet erg veel, ik zit ook op 4launch en zercom te kijken naar cases.waterkoud schreef op zondag 08 januari 2006 @ 10:33:
Beetje initiatief bij het zoeken van een kast zou best mogen. Iedereen gaat hier nu de kast/ merk noemen die hij mooi vindt. Gewoon eens kijken in de pricewatch en naar de sites gaan van alle merken die je daar ziet.
Als je trouwens vraagt om een kast moet je wel vertellen wat je eisen aan de kast zijn. Dan komen er in ieder geval geen kasten voorbij die sowieso al afvallen omdat ze niet aan jouw eisen voldoen.
Waarom zijn die Coolermaster in godsnaam toch zo populair? Iedereen zijn eigen mening maar buiten de ruimte die ze bieden vind ik het afzichtelijke dingen.
Ik vind de stackers ook niet echt zo mooi, maar het overtreft wat ik nu heb wel echt. En ze zijn voor de functies die ze bieden helemaal niet duur en wel goed wbt kwaliteit.
Ik zal eens het stacker topic doorlezen, wist niet dat dat bestond
Edit: Ik vind deze wel mooi maar hij is wel erg goedkoop voor zn features, dus heeft iemand ervaring met deze? Ik zal zelf ook reviews zoeken.. http://www.in-win.com.tw/...php?cat_id=1&series_id=13
[ Voor 9% gewijzigd door Jeroen op 08-01-2006 11:46 ]
4 externe 5,25"bays
4 interne 3,5" bays
2 externe 3,5" bays
Met een deurtje voor de bays en gedraaide harddisk bays, zodat je de draden goed kunt wegwerken.
En inclusief een goede 350W voeding voor onder de 100 euro. (€ 85,-)
Als dat nog niet groot genoeg is, kun je ook de Antec P160 nemen voor € 80,- exclusief voeding.
[ Voor 8% gewijzigd door KifArU op 08-01-2006 12:12 ]

Is gewoon een erg mooi ding, volgens mij de perfecte kast voor jou.
| 5,25" Bays (extern) | 11x |
| 3,5" Bays (extern) | 1x |
| 3,5" Bays (intern) | 3x |
Meer informatie is te vinden op de officiële Nederlandse en Engelse pagina met productinformatie.
Als je misschien toch een mooie midi-tower wilt, kan ik je de 'Thermaltake TSUNAMI Black Aluminium met Window' ook aanraden. Ik heb zelf de zilveren case; echt een prachtding (heel netjes afgewerkt!).
http://www.thermaltake.co...er/shark/va7000_index.asp
[ Voor 55% gewijzigd door blablable op 08-01-2006 12:38 ]
link: http://www.antec.com/ec/productDetails.php?ProdID=11050#
Hm ja had ik ook al gezien maar daarbij komt het moederbord toch wel tot aan de 5,25" bays en dat zit bij mijn kast nu veel te krap.. dus ik zit te kijken naar een e-atx kast.blablable schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:35:
Helmaal top! Mooi, voldoende ruimte, overzichelijk ect.
http://www.thermaltake.co...er/shark/va7000_index.asp
Ik denk als je zelf ook eens rondkijkt dat je zal zien dat er vele kaste aan jouw eisen kunnen voldoen.
Maar ik denk dat dit wel een beetje een te makkelijke vraag is terwijl jij toch zelf de keuze moet maken.
Kijk hier eens:
• Ahanix Cases
• Antec Cases
• Arctic Cooling Cases
• ASUS Cases
• Chenming / Chieftec Cases
• Cooler Master Cases
• Kingwin Cases
• Koolance Cases
• Lian Li Cases
• Logisys Cases
• NZXT Cases
• Raidmax Cases
• SilverStone Cases
• Sunbeam Cases
• Thermaltake Cases
• V-Tech Cases
Zo zie je dat er fabrikanten te over zijn, en de kast van jouw keuze er ongetwijfelt wel tussen zal staan, ipv dat wij die keuze voor jouw maken.
Succes bij je keuze.
Making an ass of myself since the 70's
Voor de rest zou ik gewoon een relatief simpele kast kopen, beetje groot en gewoon gaan modden. Of zelf 1 maken. Als je dit niet wil/kunt, dan zou ik gewoon maar je gevoel volgen en je niet proberen te laten leiden door alle tweakers hiero, want zo wordt het gewoon een opsomtopic en die wordt dan gesloten door de moderators.
Just 2 let you know...
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
vooral als 1 van je ouders een deurtje niet begrijpt en hem maar uit de kast breekt door aan de verkeerde kant te gaan rukken.
ik zou wel voor de stacker gaan , of als je veel te besteden hebt een grote lian li
"Stilte, een gat in het geluid...."
Ja je hebt ook wel gelijk, maar niet wat betreft die kabels. Ik heb nu alle ruimte tussen de PSU en de achterkant van mn brander helemaal volgepropt met extra kabellengte die ik niet nodig heb, en daaronder komt nog een berg spullen + de verloopkabel voor 20/24 pins ATX mobo power connector, die mijn andere drive al bijna in mijn 14cm CPU cooler drukt.drooger schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:29:
Als je problemen hebt met de kabels: cable mesh.
Voor de rest zou ik gewoon een relatief simpele kast kopen, beetje groot en gewoon gaan modden. Of zelf 1 maken. Als je dit niet wil/kunt, dan zou ik gewoon maar je gevoel volgen en je niet proberen te laten leiden door alle tweakers hiero, want zo wordt het gewoon een opsomtopic en die wordt dan gesloten door de moderators.
Just 2 let you know...
Ik denk dat ik of voor die InWin X710 ga, maar hij lijkt me zo goedkoop... meningen? Ik wil niet weer een goedkope flutkast zoals nu, maar ik wil ook niet veel uitgeven. Hij beschadigt toch wel maar hij moet wel enigzins stevig zijn. Exta onzin als thumbscrews boeien me niet veel omdat ik die toch wel los koop.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 14:11 ]
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.
Ja mee eens maar omdat ik nou niet bepaald rustig met mn kast om ga en hem vaak vershouw enzo den ik niet dat ik die waard benSpeedswitch schreef op zondag 08 januari 2006 @ 14:27:
Als je akelig ruim in je budget zit is dit mischien een leuke keuze. Is mijn favoriet, als ik nog een keer ruim in me centen zit gaat deze er zeker komen!! (Zit nu met een Lian Li PC-70, ook een heel prettige kast om mee te werken)

De Cooler Master Stacker 830 Big Tower is ook wel erg mooi.
Is 229 euro in de price watch bij dat bedrijf.
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()