3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
dat komt omdat een harddisk geen TOC heeft. jij bent in de war met je FAT-tabel of je MFT-record.
dáárom vind jij nix. Een TOC (table of contents) is bij CD's.
dáárom vind jij nix. Een TOC (table of contents) is bij CD's.
Je hebt alles al gebackupt en de HDD ingeruild? Wat valt er dan nog te fixen
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Zijn je nummers 'kapotgegaan' door je harde schijf? En nu wil je dus de backup van die nummers maken zodat ze weer normaal afspelen? 
Overigens vraag ik me af waarom dat probleem door je harde schijf zou komen, zijn dat niet eerder alleen de files fucked up ipv de fysieke harde schijf.
Overigens vraag ik me af waarom dat probleem door je harde schijf zou komen, zijn dat niet eerder alleen de files fucked up ipv de fysieke harde schijf.
[ Voor 46% gewijzigd door Satch op 08-01-2006 20:27 ]
Sorry, vergeet m'n eigen topic helemaal 
En ja idd, het moet FAT zijn
Weer lekker scherp van mij.
@ AtleX: ja, ik heb alles gewoon gekopieerd naar m'n HDD. Ik ben bang dat er idd niet veel te redden valt, maar je zou jezelf voor je kop slaan als je het niet vraagt en het achteraf toch mogelijk blijkt.
@Metal: ik wil m'n nummers weer gewoon kunnen afspelen ja. Het speelde eerste allemaal wel goed en van de ene op de andere dag niet meer.
En ja idd, het moet FAT zijn
@ AtleX: ja, ik heb alles gewoon gekopieerd naar m'n HDD. Ik ben bang dat er idd niet veel te redden valt, maar je zou jezelf voor je kop slaan als je het niet vraagt en het achteraf toch mogelijk blijkt.
@Metal: ik wil m'n nummers weer gewoon kunnen afspelen ja. Het speelde eerste allemaal wel goed en van de ene op de andere dag niet meer.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Nobody verder ?
Ecodan warmtepomp
Pagina: 1