Toon posts:

[XP HOME] Profiel kopieren naar nieuw account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om redenen moet ik een profiel (documents & Settings) naar een nieuw account kopieren. Nu kan je niet kopieren vanuit je eigen account, omdat ik er zelf in werkt. Vooral NTUSER.DAT wil hij niet kopieren naar een veilige plek waar ik het later weer terug kan zetten.

Doe ik het ingelogd vanuit een ander account, met beheerrechten, (ik ben uitgelogd uit het andere account dat ik wil kopieren) dan heb ik haast totaal geen toegang tot de mappen. En kan ik van daar uit ook niks kopieren ter backup om het later weer terug te zetten.

Is er nog een derde mogelijkheid om dit kopieren voor elkaar te krijgen? Alle simpele manieren heb ik eigenlijk al geprobeerd.

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-03 13:09
aan andere pc hangen :) maar dan blijf je het probleem houden dat hij sommige bestanden niet kan koppiereen.

En staat van dat profiel: "van deze map een persoonlijke map maken" aangevinkt? dan moet je dat vinkje weghalen. (rechtermuisknop op profiel in "C:\Documents and Settings" klik op "eigenschappen" en ga naar tablet "delen")

En anders deel die map gewoon compleet :)

[ Voor 12% gewijzigd door xppn op 07-01-2006 19:42 . Reden: extra uitleg toegevoegd ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt in Windows onder de eigenschappen van 'My Computer' en dan advanced en dan profiles ergens, de mogelijkheid om profiles te copieeren - dat is de beste en meest aangerade manier om een profile te copieeren.

Lukt dat niet, stel ik voor dat je eens in de Windows Operating Systems FAQ kijkt en dan met name de uitleg over permissies en rechten nemen in Windows :)