Toon posts:

Poorten toewijzen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil gaan downloaden via dutchnova.com (vanwege 24 en CSI) ze willen alleen, dat ik voor het downloaden bepaalde poorten toewijs (poorten 6900 en hoger) iemand enig idee hoe ik dat doe. Ik gebruik het programma bittorrent

Alvast bedankt!

Bart

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dan zit je hier verkeerd, eerlijk gezegd.
Instellen doe je in $prog en in $router.
Lees de handleidingen van de desbetreffende artikelen :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het Grote Poortmappingsverhaal

edit:
mmh misschien is deze bovenstaande link iets voorbarig. Maar kiest bittorrent niet automatisch zelf de poorten?

[ Voor 54% gewijzigd door Noork op 07-01-2006 19:14 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-03 16:08
Gebruik een andere client, zoals bitcomet. Daar kun je zelf de poort instellen die je wilt gebruiken. Bittorrent standaard is nogal eenvoudig, er valt niets in te stellen...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja die series worden op de televisie uitgezonden hoor ;)
Dit heeft niks met windows temaken, ook niet met netwerken. Er is zat informatie over te vinden, en niet iedereen hoeft te weten dat jij filmpjes downloadt. Het algemeen beleid #copyright
Lees die nog eens goed door, en geef ook uitgebreid aan wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd. Zo is je vraag niet op z'n plaats op GoT. We zien graag uitgebreide informatie over de al door jou ondernomen pogingen en het verrichte zoekwerk. Zie de Algemene gedragsregels (Netiquette)

Denk dat je het beste eens kunt beginnen met uit te vinden wat die poorten nou eigenlijk zijn, en waar je die in moet stellen. het is voor iedereen specifiek, en afhankelijk van de gebruikte software, hardware als routers enz. Begin eens met de Het Grote Poortmappingsverhaal. Die zou je al een aardig idee moeten geven.

Zet alle relevante informatie op een rijtje, en open als je er na uitgebreid onderzoek nog niet uitkomt gerust een nieuw topic: netwerk/router lijkt de oorzaak: Network Troubleshooting. Software: Software Algemeen

[ Voor 31% gewijzigd door sanfranjake op 07-01-2006 22:59 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.