Toon posts:

Goede headsets voor x64?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is er een goede headset die xp x64 drivers heeft of perfect werkt via je soundcard (heb een 7.1 onboard)?

Ik denk aan de Steelpad 5H USB, maar ben niet zeker dat dit prima werkt op xp x64.
Enig ander idee van headsets?

Momenteel gebruik ik m'n Sennheiser HD-500 headphone en de mic van m'n webcam...
Zou het geluid met een betere/duurdere headset beter zijn dan m'n headphone?

Graag jullie meningen/ervaringen...

Thx & Greetz

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
elke headset (non-usb) werkt prima op elke geluids kaart.

de geluids kwalitied die jij hoort zal waarschijnlijk niet beter worden als met je sennheiser, maar de opneem kwalitied kan er wel op vooruit gaan.
mic's die wat verder weg staan hebben vaak te neiging om je te laten klinken als een NS station omroeper. daar heb je met een headset waar de mic dicht bij je mond zit een stuk minder last van.

[ Voor 37% gewijzigd door Countess op 07-01-2006 17:27 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Heb zelf een Logitech USB Headset, en die werkt prima op x64

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
Dus xp x64 herkent die usb kaart, waarop je de headset aansluit?
Enig idee hoe ik kan weten welke usb kaarten (bv die van de Steelpad 5H) herkent worden door xp x64?

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:41
Zelf heb ik de Sennheiser HD-280 pro. Heeft geen microfoon, maar het geluid wat eruit komt is ongelooflijk. Precies zoals geluid behoort te klinken. Bovendien is de koptelefoon gesloten en zorgt ervoor dat het achtergrondgeluid 32dB minder is. Het zorgt er dus voor dat je alleen maar je muziek hoort. Geen TV op de achtergrond, geen auto of vliegtuigmotor, niks! Geweldig ding, zeer aan te raden. Kost wel 110euro...