[PC] Battlefield 2 - Deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:36

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:14:
[...]

oh ja dat klopt en veel spelen hier nauwlijks 16 playermaps.
maar toch het is, is wel zo eerlijk :)

lz tubby van tht :P hmm, messchien krijgen jullie binnenkort een uitdaging op jullie deurmat
effe bespreken een keer, doe jullie infrantry?
De infantrymod is door 1 van onze clanmates geschreven, need i say more? ;)
http://www.infantrymod.com/

[ Voor 8% gewijzigd door Tubby op 09-01-2006 09:18 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

Anoniem: 105758 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 07:45:
Ja en dan hoeft die niet eens de ranking bij te houden, gewoon simpel de score. en nee geen java based zoals deze voor bf42. ga echt geen java jdk installeren op mn server :D

http://bfstats.mkoehler.de/
Ik zoek eigenlijk een script dat alleen de ranks bijhoud van alle members in mijn clan

Maar volgensmij bestaat dat script niet voor particulieren?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 151513 op 09-01-2006 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Zo gewonnen dus...

Het was leuk ook al was het flauw dat "we" voorstonden met 30 tegen 24 mannetjes. Medics hadden weinig te reviven met een spawn van 5 seconden. jammer dat ik al om 20:30 moest afhaken maar het was leuk om eens niet alleen te spelen. Gaat het vaak zo op DJmantri z'n stek?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Tubby schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:18:
[...]

De infantrymod is door 1 van onze clanmates geschreven, need i say more? ;)
http://www.infantrymod.com/
I know that already.
Maar een of andere reden liet die beta 0.9.6 me hele pc vastlopen.
heel irrie. Maar je hebt ook op somminge server scripts draaien die er voorzorgen dat je sommige wapens en voertuigen niet kan gebruiken, daar speel ik nu meestal.

En daar komen meestal echt wel goeie mensen langs _/-\o_
en teamplay is daar echt stukken beter afentoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
ROFLASTC schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:28:
Zo gewonnen dus...

Het was leuk ook al was het flauw dat "we" voorstonden met 30 tegen 24 mannetjes. Medics hadden weinig te reviven met een spawn van 5 seconden. jammer dat ik al om 20:30 moest afhaken maar het was leuk om eens niet alleen te spelen. Gaat het vaak zo op DJmantri z'n stek?
Had het gevoel dat we beter samenspeelden dan op djm, kan echter ook zijn dat op djm mijn tegenstanders beter samenspelen tegen me. Kom anders een keer checken.
offtopic:
Pas je sig eens aan, je nick klopt niet

[ Voor 16% gewijzigd door TallManNL op 09-01-2006 09:32 ]

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
.

[ Voor 100% gewijzigd door TallManNL op 09-01-2006 09:32 . Reden: Argh, edit edit edit ipv post post post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Misschien handig voor i3d, bijna alle matches worden met de volgende settings gespeeld:
quote: clanbase
Spawn Time: 15s
Ticket Ratio: 200
Friendly Fire: On
Auto Balance: Off
Punkbuster: On

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://img285.imageshack.us/my.php?image=screen0192jn.jpg

+2 bonus?

[ Voor 16% gewijzigd door ROFLASTC op 09-01-2006 09:47 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Heeft paar dagen geleden (vorige topic ergens) al gemeld dat ie in een file aan het k*tten is geweest waardoor dat ie dat nu zo heeft.

Dus daar ff zoeken voor welke file en meer info

[ Voor 8% gewijzigd door TallManNL op 09-01-2006 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Hoe regelen jullie het e.e.a. op TS als je gewoon op DJMantri een potje gaat spelen?? Log je eerst aan op de server, daarna checken bij wie je in het squad gaat en dan op TS bij de goede mensen gaan zitten?. Of maak je in TS een channel aan en dan op de server je eigen squad?
Of zit iedereen gewoon in het hoofdkanaal?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 09-01-2006 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

weet iemand een goede servers voor BF2 SF met een hoge tickrate? 300 of 500.
hou wel van lekker lange games van paar uurtjes per map.
want sommige rondes duren gewoon te kort om bv gold medals te halen.
44 kills in 100 tickrate map is erg moeilijk haalbaar :)
wil wel eens me medal collection uitbreiden naar goud _/-\o_

http://bf2s.com/player/Xenn0X/

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 90220 op 09-01-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:30:
Wordt eens commander op een 64 player map waar +/- 30 man spelen. Beetje geluk hebbie een goed team, als jij dan ook nog je werk als comamnder doet dan moet die goude medaille makkelijk haalbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Anoniem: 153850 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:29:
Hoe regelen jullie het e.e.a. op TS als je gewoon op DJMantri een potje gaat spelen?? Log je eerst aan op de server, daarna checken bij wie je in het squad gaat en dan op TS bij de goede mensen gaan zitten?. Of maak je in TS een channel aan en dan op de server je eigen squad?
Of zit iedereen gewoon in het hoofdkanaal?
Hangt er beetje van af, meestal bij elkaar behalve als het te druk wordt (zelden) als onze tegenstanders gebruik maken van de TS gooi ik ze nog wel eens in een apart kanaaltje. Echter is dat weer zo moeilijk op ze vloeken als ze je alsnog killen. Tis meer voor de gezelligheid dan voor de kei- en keiharde teamplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151513

TallManNL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:55:
[...]

Hangt er beetje van af, meestal bij elkaar behalve als het te druk wordt (zelden) als onze tegenstanders gebruik maken van de TS gooi ik ze nog wel eens in een apart kanaaltje. Echter is dat weer zo moeilijk op ze vloeken als ze je alsnog killen. Tis meer voor de gezelligheid dan voor de kei- en keiharde teamplay
Ik zal got ts wel ff xtje joinen als ik op got server speel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91271

....zijn er hier mensen die de demo van BF2 ook nog op hun PC hebben staan? Ik vraag me af of je de demo en het complete spel tegelijk geinstalleerd kunt hebben (en ook beide kunt spelen).
Dit omdat een maat van me met de demo speelt, maar met de 100% versie van BF2 kan je niet in demo-servers spelen, dus ik zou ook de demo moeten installeren en gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:42:
[...]

Wordt eens commander op een 64 player map waar +/- 30 man spelen. Beetje geluk hebbie een goed team, als jij dan ook nog je werk als comamnder doet dan moet die goude medaille makkelijk haalbaar zijn.
tja vind commanderen niet zo leuk. hou niet van laf in een hoekkie liggen arti's smijten. ben meer een assault ragger. vind leuker om andere commanders assets te fucken. _/-\o_
en als ik al command kan ik gewoon niet in een hoekkie liggen.
en vind gewoon irritant als ik command om een vlag te cappen dat er of geen teams zijn of niemand luistert, dan heb ik al zoiets van ok, let's go lonewolf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Kstr
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-04 12:00
Anoniem: 91271 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 11:58:
....zijn er hier mensen die de demo van BF2 ook nog op hun PC hebben staan? Ik vraag me af of je de demo en het complete spel tegelijk geinstalleerd kunt hebben (en ook beide kunt spelen).
Dit omdat een maat van me met de demo speelt, maar met de 100% versie van BF2 kan je niet in demo-servers spelen, dus ik zou ook de demo moeten installeren en gebruiken.
Ja kan prima goed..heb ik ook, je kan zelfs een paar unlocked wapens gebruiken daar, best grappig:P

The orange or the black pill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Erger me weer aan de toch niet opgeloste kleurenbug: van het weekend weer 2x rood gezien en na killen bleek het wederom een teammate te zijn :(

Na promotie boven 8.000 punten een dag later 2x wapen uit mogen zoeken, maar vreemd genoeg niet te kiezen wanneer ik ermee wil spelen :X

Ik mis wel ranked servers die alleen map x spelen of map x + y, is dat een feature die (bewust) niet geunlocked is door EA?

Tot slot nog een heel andere vraag: de laatste dagen zijn alle SF-servers in m'n lijstje te zien met opvallend hoge pings, maar de originele hebben de gebruikelijke (lagere) pings. Kan natuurlijk aan Versatel liggen, maar vind het wel opmerkelijk.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:11

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

TallManNL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 10:55:
[...]

Gisteren na onze 'flawless Victory' nog even met de die-hards die in TS bleven (heinrich.nl en Lange_Slurf) nog even als toetje de Band of Fuck-Ups Server bezocht, las net nog op hun forum tussen de klaagzangen door, dat nog nooit een Gotter daar goud had weggehaald, nou dat toetje vannacht was dus goud, met 87-39-16 meen ik, Lange_Slurf zilver en heinrich nét 4e, dus ook daar moeten we toch maar eens vaker zo in teamverband huishouden
;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
OK ik heb net bf2 geinstalleerd, hoef ik nu alleen patch 1.12 eroverheen te gooien of eerst 1.01 1.02 1.03 en dan 1.12 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

alleen 1.12 is voldoende, tenzij je BF2 SF ook installeert, want die patch terug naar een onbekende 1.1 versie, hierna dien je dan nogmaals 1.12 te instaleren. suc6

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Alleen 1.12.

Edit: Oeps, te laat. :D

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 160435 op 09-01-2006 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb je mazzel dat ik zo moet gaan werken, anders had ik em geC4't :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024

Ooohhh :(, dat is zielig :'( , je hebt een 'purple hart' :)

[ Voor 5% gewijzigd door innocent op 09-01-2006 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabRat-NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 17:58

LabRat-NL

Ja toch

Dan moet je nog wel met elke kit 100 uurtjes hebben rondgelopen. Succes iig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Stewie!

Keen must die!

ROFLASTC schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:28:
Het was leuk ook al was het flauw dat "we" voorstonden met 30 tegen 24 mannetjes.
1 van de 6 ronden slechts, wel leuk dat het telkens wordt genoemd
Tubby schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:32:
Misschien handig voor i3d, bijna alle matches worden met de volgende settings gespeeld:

[...]
Tot 3x toe akkoord gaan met alle settings betekend dat er niet achteraf over geklaagd moet worden, begint een beetje vervelend te worden om een nederlaag telkens toe te schrijven aan de 'unlocks' :)
Daarom zei ik al: volgende keer doen we het lekker op de ranked server van BoF, kunnen jullie alles instellen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Stewie! op 09-01-2006 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161582

DaMorpheus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:06:
[...]

1 van de 6 ronden slechts, wel leuk dat het telkens wordt genoemd

[...]

Tot 3x toe akkoord gaan met alle settings betekend dat er niet achteraf over geklaagd moet worden, begint een beetje vervelend te worden om een nederlaag telkens toe te schrijven aan de 'unlocks' :)
Daarom zei ik al: volgende keer doen we het lekker op de ranked server van BoF, kunnen jullie alles instellen :)
Die regeltjes hebben wij niet meegekregen (hoe dat komt weet ik niet) en bijn alle rondes hebben jullie GEMIDDELD zeker met 4 man meer gespeeld wat neerkomt op 20% ... Maakt verder niet maar laat het voortaan lopen als een officiele war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

wss was het toch vrij simpel om 24 slots per side in te stellen, en de respawn tijd van 5sec vond ik persoonlijk ook uitermate vreemd. Hele medic kit werd onbruikbaar. Nevertheless we did own 'm big time :>

Bleef chaotisch, men had vaste squads moeten instellen, en ook het onterecht pakken van voertuigen, terwijl je niet eens in de lijst staat voor zo een bepaald voertuig stond,is helemaal stom, je word toch er zo uitgeschoten door hun cracks en je hele eigen team heeft eronder te leiden. Er lopen er toch wel een hoop met een plan rond, en met die durf ik elke vorm wel tegen de BoF clan (8vs8, 16vs16 whatever..) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Zou iemand zo aardig willen zijn om een paar iptjes van goede servers met fatsoenlijke ping te posten ? Die browser in bf2 vind ik nu nml al gay.... (Gamespy stinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Anoniem: 161582 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:13:
[...]

Die regeltjes hebben wij niet meegekregen (hoe dat komt weet ik niet) en bijn alle rondes hebben jullie GEMIDDELD zeker met 4 man meer gespeeld wat neerkomt op 20% ... Maakt verder niet maar laat het voortaan lopen als een officiele war.
Euh, 20% van 24 is toch echt 16,7 % en geen 20%
En om het in echte cijfertjes te zetten zou het 7-6 betekenen, echter heb ik meermalen tijdens de rondes de scorelijst bekeken, ik denk dat ik 2 rondes heb gezien waar het verschil 4 of meer was, in 2 rondes was het verschil max 2 (er waren steeds minder BoFfers aanwezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

TallManNL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:25:
[...]

Euh, 20% van 24 is toch echt 16,7 % en geen 20%
En om het in echte cijfertjes te zetten zou het 7-6 betekenen, echter heb ik meermalen tijdens de rondes de scorelijst bekeken, ik denk dat ik 2 rondes heb gezien waar het verschil 4 of meer was, in 2 rondes was het verschil max 2 (er waren steeds minder BoFfers aanwezig)
Maakt ook allemaal niet uit, was slechts 1 ronde van de 6. Daarna heb ik het teveel aan Gotters gekicked en de terugkomers gebanned voor 2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:04:
[...]

Ooohhh :(, dat is zielig :'( , je hebt een 'purple hart' :)
jup voor de fun gehaald whehe. da medal of shame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 90220 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:00:
[...]

jup voor de fun gehaald whehe. da medal of shame!
Tip als je voor je Special forces Gold gaat, dan kun je die 44 kills het beste in BF2 SF halen. :) (moet je nog minimaal 10 uur Special Forces voor zijn)

Dan heb je hem gelijk zowel in BF2 als in BF2 SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Mensen, ik heb een vraag mbt het hele commander gebeuren.
Ik ben me nu al ruim 3 weken aan het stukbijten op de basic commander medal.
Laat ik vooropstellen dat ik een grote pleuhekel aan het hele passieve commandergebeuren heb (ieder zijn heug en meug), maar helaas is het de enige award die ik nog mis.
Als commander kun je squads opdracht geven om bepaalde punten aan te vallen, maar krijg je daar extra punten voor? Wat ik namelijk vaker heb gelezen dat je het gemiddelde aantal punten van een sqaud krijgt als commander zijnde.
Verder heb ik nu al op diverse maps geprobeerd die badge te behalen, maar er zijn steevast een aantal mensen die het nodig vinden om een squad op te richten en vervolgens als squadleader in een plane te gaan hangen. Gaat dat ten koste van je gemiddelde? Die SL geeft namelijk steevast (over het algemeen) een negative als ik een bepaald punt toewijs om te attacken.
En last but not least, wat is nu over het algemeen de meest geschikte map om te commanderen?
Heb het op diverse maps geprobeerd, maar tot op heden zonder resultaat.
Is het verstandiger stadsmaps te nemen, of toch een Wake waar de Fuhse Pass bijvoorbeeld waar de nadruk wat minder minder ligt op cqb?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

RaDKiLL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:29:
Laat ik vooropstellen dat ik een grote pleuhekel aan het hele passieve commandergebeuren heb (ieder zijn heug en meug), maar helaas is het de enige award die ik nog mis.
Als commander kun je squads opdracht geven om bepaalde punten aan te vallen, maar krijg je daar extra punten voor? Wat ik namelijk vaker heb gelezen dat je het gemiddelde aantal punten van een sqaud krijgt als commander zijnde.
Verder heb ik nu al op diverse maps geprobeerd die badge te behalen, maar er zijn steevast een aantal mensen die het nodig vinden om een squad op te richten en vervolgens als squadleader in een plane te gaan hangen. Gaat dat ten koste van je gemiddelde? Die SL geeft namelijk steevast (over het algemeen) een negative als ik een bepaald punt toewijs om te attacken.
En last but not least, wat is nu over het algemeen de meest geschikte map om te commanderen?
Is het verstandiger stadsmaps te nemen, of toch een Wake waar de Fuhse Pass bijvoorbeeld waar de nadruk wat minder minder ligt op cqb?
Je krijgt de gemiddelde score van je team (dus alles opgeteld en gedeeld door het aantal spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82304

RaDKiLL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:29:
Ach, je komt zeer zelden een public server tegen waar je een commanderrol juist kunt vervullen omdat iedereen toch maar wat doet. Als er geen commander is wil ik me nog wel eens aanmelden om de UAV die wel heel nuttig is en natuurlijk om het dubbele aantal punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:19:
[...]

Tip als je voor je Special forces Gold gaat, dan kun je die 44 kills het beste in BF2 SF halen. :) (moet je nog minimaal 10 uur Special Forces voor zijn)

Dan heb je hem gelijk zowel in BF2 als in BF2 SF.
jups dat doe ik ook zekers. speel laaste tijd aleen maar SF dus dat komt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Maar heeft het uberhaupt wel zin mensen naar een bepaald punt te sturen om bijvoorbeeld een flag te cappen?
Ik zal vanaaf eens op DJMs server joinen.
Mischien dat het daar wél lukt... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Anoniem: 161582 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:13:
[...]

Later op de avond, hebben we nog ff ons toetje op de BoF! server gehaald, ik had goud en haalde zelfs daar me eerste stoere medaille buiten de gouden,zilveren of bronzen ( jaja die purple hart heb ik ook :+ ) gehaald....
Afbeeldingslocatie: http://img455.imageshack.us/img455/6751/goodconduct4qg3ks.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

GurbY{nl}

GurbY{nl}

sain onez schreef op maandag 09 januari 2006 @ 12:15:
[...]

Gisteren na onze 'flawless Victory' nog even met de die-hards die in TS bleven (heinrich.nl en Lange_Slurf) nog even als toetje de Band of Fuck-Ups Server bezocht, las net nog op hun forum tussen de klaagzangen door, dat nog nooit een Gotter daar goud had weggehaald, nou dat toetje vannacht was dus goud, met 87-39-16 meen ik, Lange_Slurf zilver en heinrich nét 4e, dus ook daar moeten we toch maar eens vaker zo in teamverband huishouden
;)
Jah... da's natuurlijk helemaal lache, gewoon met een man of 5 die kant op en eens wat aan het betere relatie werk sleutelen..... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Nu online

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tubby schreef op maandag 09 januari 2006 @ 14:43:
[...]

Je krijgt de gemiddelde score van je team (dus alles opgeteld en gedeeld door het aantal spelers).
Da's inderdaad het officiele uitgangspunt, maar hoe kan je dan van zijn lang zal ze leven als commander bovenaan komen te staan....?? Volgens mij krijg je gewoon punten vanuit het maken van kills van je team adhv door jou aangewezen nmi's en daar kan dan best nog een gemiddelde score BIJ komen, maar anders kan toch een commander nooit op de eerste plaats komen te staan...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Dat vraag ik me dus ook af.
Het is dus klaarblijkelijk niet alleen het gemiddelde van je team.
Waar komen die extra punten vandaan?
Tóch het assignen van objectives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nooit opgevallen dat de verliezende commander ergens in het midden van het team eindigt?
Door de 2x bij een winnende ronde heb je goed kans om bij de top 3 te eindigen.
Dit bewijst mijns inziens wel dat het gebaseerd is op gemiddelde score=> Let wel: Het gaat niet om de totale gemiddelde score maar om elk punt dat wordt gescoord gedeelt door het aantal spelende mensen in jouw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:10
Commander score is het gemiddelde van zijn team.
+1 voor elke kill die hij maakt.
Als zijn team ook nog eens wint, is het 2 x het gemiddelde van zijn team + het aantal kills die hij gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Nu online

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ow jah, tuurlijk, die 2x. Dan kan het natuurlijk wel want stel

speler 1 80 punt
speler 2 60 punt
speler 3 55 punt
speler 4 25 punt

maakt 220 punt, gedeeld door 4 wordt (ongeveer) 55, x2 zou dan de commander op 110 punt komen denk ik? (even als snel en dom rekenvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:22:
Als zijn team ook nog eens wint, is het 2 x het gemiddelde van zijn team + het aantal kills die hij gemaakt heeft.
MR.Bondt ik wil je nog bedanken voor het commanden :) tegen de war tegen FoK
Ik kon alles goed overzien en elke keer spotte jij een vijand voor me neus :7

Mijn complimenten aan de commander :)

Jeetje Fok wilt we heel erg graag een rematch. Lees hun forum, messchien een 8 tegen 8 + 16vs16 >:) binnenkort

Iedereen gefelicteerd met de overwinning

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-01-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 109640 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:38:
[...]

MR.Bondt ik wil je nog bedanken voor het commanden :) tegen de war tegen FoK
Ik kon alles goed overzien en elke keer spotte jij een vijand voor me neus :7

Mijn complimenten aan de commander :)
Ik heb mijn best gedaan ;)
Anoniem: 109640 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:38:
Jeetje Fok wilt we heel erg graag een rematch. Lees hun forum, messchien een 8 tegen 8 + 16vs16 >:) binnenkort
Ik wil wel commander zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mr. Bondt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:41:
[...]

[...]

Lijkt me goed en de skills heb je ook maar het lijkt me eerlijk als we groepen gaan samen stellen :)
en dan een kleine toernooi gaat houden.

Messchien een appart forum gaan starten op DJmantri (slowchat is op Got niet toegestaan)
maar daar zitten niet veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik merk trouwens vooral in de bf serie dat teamplay even belangrijk als skills ipv quake 3, Unreal.
Zoals: Je kill iemand bij de vlag en je weet gewoon dat hij dan gewoon terug spwan.
Leuk zou zijn als iemand dekking geeft via een dakje en jij in die tussentijd de vlag pakt :)
Dat zijn gewoon mooie belevingen in een team

Gewoon lekker ingewerkt en niet als een hele domme squad (samen een iq van 80 :+ ) naar een vlag gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-01-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Mr. Bondt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:41:
[...]

[...]

Vind persoonlijk 25 vs 25 veel te veel. 10vs10 of 8vs8 zou ik veel leuker vinden (ja, ik kom van CSS). Over de je rol als commander kan ik enkel positief zijn, want er was wel altijd UAV op de juiste plaats, verder niet zo opgelet maar ik zag wel ineens links bovenaan dat de arti vooral op eigen mannen is gekomen?

En wanneer beginnen de GoT vs GoT wars ? 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 09-01-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gamert.nl heeft ons wel al uitgedaagd. Dus als jullie interesse hebben spelen we een war tegen de gamert.nl clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:47
Welke server spelen jullie meestal? Ik wil best een keer met/tegen jullie spelen, lijkt me wel geinig. Alleen mijn [GoT] account is pas net aangemaakt en is dus pas private, andere is pas Lance Corporal maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Vind persoonlijk 25 vs 25 veel te veel. 10vs10 of 8vs8 zou ik veel leuker vinden (ja, ik kom van CSS). Over de je rol als commander kan ik enkel positief zijn, want er was wel altijd UAV op de juiste plaats, verder niet zo opgelet maar ik zag wel ineens links bovenaan dat de arti vooral op eigen mannen is gekomen?

En wanneer beginnen de GoT vs GoT wars ? 8)
Geen idee..
maar over dat 8vs8 gebeuren, hierbij zou betekenen dat er heel weining mensen mee zouden kunnen doen.

Dus zouden er 8vs8 toernooien moeten komen of te zien welke voor GoT mag uitkomen?¿
en die 25vs25 is juiste rete gaaf, eindelijk wat teamplay en coordinatie.
Een keer een i3d server gegaan, en ging achter een schutting staan, en kreeg UAV en de c4 pakketjes vlogen er overheen had 20kills met 5 c4 pakketjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

als het bv 20v20 is doe ik wel mee maar 8v8 niet , denk dat we dan echte de DIE-HARD BF2 spelers van GoT moeten inschakelen daar ben ik niet een van.
op public servers kom ik meestal wel midden-top maar in DJmantri meestal ergens in de midden.
@FOK!: ok sommige dingen waren ongunstig maar onze verdediging in wake was zelfs zonder jullie handicap ijzersterk (he, morpheus ;) )
edit: voor de mensen die het interreseert , eerste ronde karkand
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/FOK.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 09-01-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:37:
als het bv 20v20 is doe ik wel mee maar 8v8 niet , denk dat we dan echte de DIE-HARD BF2 spelers van GoT moeten inschakelen daar ben ik niet een van.
op public servers kom ik meestal wel midden-top maar in DJmantri meestal ergens in de midden.
Maar nu is de vraag. Wie zijn de echte die-hards.
Ik kan ook zeggen dat ik een die-hard ben maar maakt mij dat een die-hard?¿

Ik weet dat goed kan spelen maar om mezelf nou naar voren te trekken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Anoniem: 109640 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:31:
[...]

Geen idee..
maar over dat 8vs8 gebeuren, hierbij zou betekenen dat er heel weining mensen mee zouden kunnen doen.

Dus zouden er 8vs8 toernooien moeten komen of te zien welke voor GoT mag uitkomen?¿
en die 25vs25 is juiste rete gaaf, eindelijk wat teamplay en coordinatie.
Een keer een i3d server gegaan, en ging achter een schutting staan, en kreeg UAV en de c4 pakketjes vlogen er overheen had 20kills met 5 c4 pakketjes 8)7
Vond het eerder allemaal wat chaotisch, zo met 50 op een 32 player map. Desalniettemin zag het er wel cool uit, zo met 20 man (tijdens Karkand) Hotel bestormen; dat was pas een assault. Dus ik vind dat we FoK nog een herkansing moeten geven maar dan op een 64 player size map en normale spawntijd })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38
Anoniem: 123536 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:45:
[...]

Dus ik vind dat we FoK nog een herkansing moeten geven maar dan op een 64 player size map en normale spawntijd })
Alsof ze die herkansing gaan benutten :P, ze worden even hard afgemaakt denkk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het leukste was natuurlijk Wake & Sharqi. Beide maps was 24 versus 24 maar Fok! kon geen enkele vlag pakken terwijl toen de Gotters moesten aanvallen we er in 3 minuten overheen gingen 8)7

Fok! speelde gewoon 'dom': in plaats van alle vlaggen tegelijk pakken gingen ze telkens voor 1 of 2 waar een groep hongerige Gotters elkaar stond te verdringen om de Fokkers neer te maaien. Met als toppunt Wake Island waar de Fok!kers niet eens aan land kwamen doordat het strand zo goed werd bewaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:45:
[...]

Vond het eerder allemaal wat chaotisch, zo met 50 op een 32 player map. Desalniettemin zag het er wel cool uit, zo met 20 man (tijdens Karkand) Hotel bestormen; dat was pas een assault. Dus ik vind dat we FoK nog een herkansing moeten geven maar dan op een 64 player size map en normale spawntijd })
Helemaal mee eens, gewoon een 64 server, 32 vs 32 met 15 sec spawn. Dat is pas een (eerlijke) oorlog. Zie nu (dank smg_phoeinx) dat ik 8ste ben geworden op karkand. En dat als medic met spawntijd van 5 sec. :) Niet slecht al zeg ik het zelf. Was (voor de medics) wel jammer, die 5 sec spawntijd, punten waren moeilijk te vergaren. Desalniettemin heb ik geweldig genoten van de war en inderdaad, die bestorming van het Hotel was echt uber _/-\o_ Overal zag ik mede-GoTters lopen en iedereen zag je haast als automatisch perfect samenwerken en dekking geven. Was de eerste keer dat ik in BF2 continu met een hartslag van 180 heb gezeten. :9~
Dank allemaal (ook de FoK-kers) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 12:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Wel als we 8vs8 gaan spelen dan mag een GoT clan best eens een keer van start gaan :P Maarja eerst maar eens kijken wie daar in komen ;)

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

DaMorpheus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:26:
Gamert.nl heeft ons wel al uitgedaagd. Dus als jullie interesse hebben spelen we een war tegen de gamert.nl clan :)
cool ik wil wel weer meedoen

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@FOK!: ok sommige dingen waren ongunstig maar onze verdediging in wake was zelfs zonder jullie handicap ijzersterk (he, morpheus ;) )
[afbeelding]
:S zie je nou... ik sta er nog in ook. ook al werd ik gekickd :> of daarna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dude , zeg nu zelf : "veteraan hospikkengevecht " , eenherrinstallatie en engels selecteren , heb ik ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Laatst online: 12:11
Anoniem: 161585 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:30:
[...]

dude , zeg nu zelf : "veteraan hospikkengevecht " , eenherrinstallatie en engels selecteren , heb ik ook gedaan
:X Ik weet het....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Anoniem: 123536 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:24:
[...]

Over de je rol als commander kan ik enkel positief zijn, want er was wel altijd UAV op de juiste plaats, verder niet zo opgelet maar ik zag wel ineens links bovenaan dat de arti vooral op eigen mannen is gekomen?
Mja, dat was op Sharqi, BoF had Hotel, en ik dacht dat ze langzaam oprukten, dus ik pleurde arty ietsje verderop.
Alleen bleek dat wij (GoT) oprukten naar BoF :p
Dus ja... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vond het wel grappig op wake,
squad: is het eiland clear commander?
mr bondt: nu wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 161585 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:44:
vond het wel grappig op wake,
squad: is het eiland clear commander?
mr bondt: nu wel :p
Hehe, was ik :P
Ik liep met een groep van 5 man bij de transport-chopper toen daar een bootje aankwam. Ze hadden geen kans, want dankzij de UAV stonden we ze gezellig op te wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Bij deze de screenshots vanuit het perspectief van de commander van GoT:
Lekker volle squads:
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/7396/bf220060108201250875bl.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img332.imageshack.us/img332/9137/bf220060108212138950ud.th.jpg
Het kortste rondje van allemaal:
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9773/bf220060108212636785zo.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/2412/bf220060108212655549um.th.jpg
Wat uitslagen:
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/5632/bf220060108201633066ti.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/4168/bf220060108204529234vj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/8580/bf220060108210119571tl.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/9351/bf220060108212150269xa.th.jpg
En nog wat scores:
Afbeeldingslocatie: http://img331.imageshack.us/img331/6018/bf220060108203738211lr.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/5004/bf220060108210138108vc.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img418.imageshack.us/img418/3883/bf220060108211408626qh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107558

[afbeelding]
2 ronde Karkand????

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v174/escape_nl/whorewar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Mmm wel balen gister dat ik gekickt werd. Volgende keer moeten we toch duidelijkere afspraken maken. Want ik heb wel wat gemist zo te lezen.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-01-2006 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

diamondvoodoo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:52:
Even een vraagje; Hoe oud zijn jullie hier allemaal?? (Bedoel er niks mee hoor)
32, maar nog vol baldadigheid... hoezo, snotneus?! :O

[ Voor 67% gewijzigd door SAiN ONeZ op 09-01-2006 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Het was een leuke war, maar het was zeker weten een chaos.
Alleen Crusher, Snak3bite, Cronica en ik (Bee) zaten constant samen in een squad en in een apart channel op teamspeak.
Ik geloof dat er daarnaast nog een apart squad was, maar voor de rest liep iedereen in zijn uppie rond.
Ik vraag me af hoe jullie dat hebben gedaan, met ruim 20 man in 1 Teamspeak kanaal. :D
Maar het was wel cool om allemaal Gotters gezamenlijk op te zien rukken en al die Fokkers neer te zien maaien, prachtig :P

[ Voor 2% gewijzigd door Bee.nl op 09-01-2006 19:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bee.nl schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:57:
Het was een leuke war, maar het was zeker weten een chaos.
Alleen Crusher, Snak3bite, Cronica en ik (Bee) zaten constant samen in een squad en in een apart channel op teamspeak.
Ik geloof dat er daarnaast nog een apart squad was, maar voor de rest liep iedereen in zijn uppie rond.
Ik vraag me af hoe jullie dat hebben gedaan, met ruim 20 man in 1 Teamspeak kanaal. :D
Maar het was wel cool om allemaal Gotters gezamenlijk op te zien rukken en al die Fokkers neer te zien maaien, prachtig :P
Ze zaten wel in squads, maar om nou allemaal in de zelfde teamspeak channel te gaan zitten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusher77
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 21:32
I know maar ik ga uit van 16vs16 en jij had het over squads, en dit is een compleet team waar je het nu over hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crusher77 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:04:
I know maar ik ga uit van 16vs16 en jij had het over squads, en dit is een compleet team waar je het nu over hebt :9
Ik ook maar waarschijnlijk wordt het dan meerdere wars, vind ik niet erg
want ze zeiden iets over 8vs8 en 16vs16

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 09-01-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
DaMorpheus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 17:58:
Met als toppunt Wake Island waar de Fok!kers niet eens aan land kwamen doordat het strand zo goed werd bewaakt.
Ho ho, ik heb er toch echt een hele zooi weggemaaid vanuit de gunnerpositie in de chopper die bij beach spawnde, maar die hebben ze idd niet lang gehad.
Bee.nl schreef op maandag 09 januari 2006 @ 19:57:
Ik heb heerlijk met sain en nog een of twee in ts en een squad gezeten, werkte perfect.

[ Voor 30% gewijzigd door TallManNL op 09-01-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
2e ronde van wake ging trouwens wel erg lekker. hoefde niet te baserapen om aan de 35 kills te komen. bootjes en blackhawks neerschieten ging ok best O-)
welgeteld 3 keer een vijandelijke jet achter me gehad die binnen 20 sec ok weer weg was. niet 1 keer neergehaald dus. dat viel me wel heel erg tegen, de mensen van fok in jet. of ze vallen gewoon helemaal geen vijandelijke jets aan, da kan ok natuurlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-01-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

diamondvoodoo schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:52:
Even een vraagje; Hoe oud zijn jullie hier allemaal?? (Bedoel er niks mee hoor)
ja hoor je bedoelt er vast niets mee , 15 by the way

heb jullie reacties wel op je forum gezien , en dan nog van mensen die niet meegespeeld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:33:
[...]

ja hoor je bedoelt er vast niets mee , 15 by the way

heb jullie reacties wel op je forum gezien , en dan nog van mensen die niet meegespeeld hebben
jep vooral die -Dries- !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
DaMorpheus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:06:
begint een beetje vervelend te worden om een nederlaag telkens toe te schrijven aan de 'unlocks' :)
Wie kon er dan unlocks gebruiken? Mijn (Anti-Tank) DAO-12 unlock werkte mooi niet, dus kan nooit dat ons hele team unlocks had...

Meest erge van 20 man in teamspeak was niet 20 man maar 1 of 2 gasten die constant onverstaanbaar in je oor gillen en termen als LOL en PWNED (uitgesproken als pjoen of pwen :? ) IRL ( :+ ) gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

O, trouwens ik zat laatst even te kijken voor nieuwe drivers voor m'n ATI en kwam tot de conclusie dat deze drivers een hoop beter zijn dan de normale, ruim 10 fps meer hier!

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-01-2006 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kon wel unlocks gebruiken in sharqi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertenernie schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:58:
O, trouwens ik zat laatst even te kijken voor nieuwe drivers voor m'n ATI en kwam tot de conclusie dat deze drivers een hoop beter zijn dan de normale, ruim 10 fps meer hier!
Gelijk effe proberen, tanks :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-01-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38
EyeWitness schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:31:
[...]
Die domo gast kan aardig bomben, maar als et tot een dogfight aankomt (bomber vs bomber) is et gauw gepiept met em :P.
Mss moet ik daar maar niet te hard over roepen aangezien we maar 3 of 4x een dogfight(je) hebben gehad, en misschien stellen de fokkers m'n uitspraak ook niet erg op prijs ... :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EyeWitness schreef op maandag 09 januari 2006 @ 22:11:
[...]

Mss moet ik daar maar niet te hard over roepen aangezien we maar 3 of 4x een dogfight(je) hebben gehad, en misschien stellen de fokkers m'n uitspraak ook niet erg op prijs ... :>.
nee ze zijn nog steeds gewoon chago dat ze verloren hadden en dat jij nou gewoon effe 5 gouden plakkies erbij pakt terwijl een boffer zei dat nog geen gotter is gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151668

Hoi B) s
Felicitaties van een BoFfer... Het is dat ik er niet was ;)

[ Voor 160% gewijzigd door Anoniem: 151668 op 09-01-2006 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01-2024
Jij bent ook gewoon goed Oogetuige.

Diamond kun je het niet gewoon laten rusten?
Ik bedoel ze hebben ons van de kaart geveegd letterlijk en figuurlijk. Jij mag zelf dan aanzienlijk beter zijn geworden sinds je gestart bent, maar een aantal GoTers zijn veel beter. En dat ze jong zijn dat heeft er niks mee te maken. Voor mij ben jij namelijk ook maar een broekie.

Ik vind het gewoon zo klote dat er niks anders wordt gedaan dan flamen op elkaar, slaat nergens op.

Laten we 't gewoon lekker gezellig houden en dan kun je ze proberen te schieten als ze op de BoF server komen daar komen ze nu wat vaker, aangezien ze die glimmende hangers wel mooi vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EleFanta schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:07:

Ik bedoel ze hebben ons van de kaart geveegd letterlijk en figuurlijk. Jij mag zelf dan aanzienlijk beter zijn geworden sinds je gestart bent, maar een aantal GoTers zijn veel beter. En dat ze jong zijn dat heeft er niks mee te maken. Voor mij ben jij namelijk ook maar een broekie.

Ik vind het gewoon zo klote dat er niks anders wordt gedaan dan flamen op elkaar, slaat nergens op.

Laten we 't gewoon lekker gezellig houden en dan kun je ze proberen te schieten als ze op de BoF server komen daar komen ze nu wat vaker, aangezien ze die glimmende hangers wel mooi vinden :P
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
Pred87 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:24:
welgeteld 3 keer een vijandelijke jet achter me gehad die binnen 20 sec ok weer weg was. niet 1 keer neergehaald dus. dat viel me wel heel erg tegen, de mensen van fok in jet. of ze vallen gewoon helemaal geen vijandelijke jets aan, da kan ok natuurlijk.
Jullie waren lekker bezig in de Jets. Ik snapte alleen niet waarom calabriakiller er niet iets tegen deed, hij kan best goed vliegen. Op Wake is hij niet gedood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

EleFanta schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:14:
[...]

Jullie waren lekker bezig in de Jets. Ik snapte alleen niet waarom calabriakiller er niet iets tegen deed, hij kan best goed vliegen. Op Wake is hij niet gedood?
Ging voor de punten en niet voor het team. Altijd jammer, maar jullie stonden op wake toch al heel snel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Modbreak:Er is al meer dan genoeg gewaarschuwd dat tournooien buiten GoT om geregeld moeten worden. Of iemand een backup heeft van de spelerslijst of niet, het is weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161582

Mag ik dan niet vragen hoe oud ze zijn?? Er waren er wel meer nieuwsgierig naar. En dat broekkie zal wel meevallen hoor, weet niet hoe oud jij bent maar als ik me niet vergis niet veel ouder. Maar dat terzijde!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 161582 op 10-01-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 02-06 19:44
EleFanta schreef op maandag 09 januari 2006 @ 23:14:
[...]

nee hij was wel lastig neer te halen. ben em trouwens niet zo vaak tegen gekomen. kheb me meer bezig gehouden met het op afstand houden van infantry.
Anoniem: 161585 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 21:00:
ik kon wel unlocks gebruiken in sharqi
mja khad hele tijd unlocks. teminste nadat de server gereboot was. maar dat was ok voor het begin van de war zelf. btje vaag.

[ Voor 224% gewijzigd door Pred87 op 10-01-2006 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amen, een meer sportievere reactie kan ik niet bedenken.
Dank postman _/-\o_ _/-\o_
Zou graag nog een keer een oorlogje tegen jullie willen spelen. Dan gewoon 32vs32 op een 64 player map en 15 sec spawntijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Mr. Bondt schreef op maandag 09 januari 2006 @ 16:22:
Fout, commander krijgt alleen het gemiddelde van zijn team (x2 bij winst)
Pred87 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:24:
2e ronde van wake ging trouwens wel erg lekker. hoefde niet te baserapen om aan de 35 kills te komen. bootjes en blackhawks neerschieten ging ok best O-)
Ehm, is het ook niet _jouw_ taak om ervoor te zorgen dat hun jet ook down blijft?

[ Voor 44% gewijzigd door Tubby op 10-01-2006 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
DaMorpheus schreef op maandag 09 januari 2006 @ 18:46:
[...]

Hehe, was ik :P
Ik liep met een groep van 5 man bij de transport-chopper toen daar een bootje aankwam. Ze hadden geen kans, want dankzij de UAV stonden we ze gezellig op te wachten _/-\o_
Dat was ik samen met Incolumis. Dat was wel ff klote ben je er eindelijk. En ik maar roepen over TS dat iedereen bij ons moest spawnen, maar niemand die dan suicide en binnen 5 seconden spawned. Maar da's gewoon gebrek aan ervaring, dus dat kan nog wel goed komen.
TallManNL schreef op maandag 09 januari 2006 @ 20:13:
[...]

Ho ho, ik heb er toch echt een hele zooi weggemaaid vanuit de gunnerpositie in de chopper die bij beach spawnde, maar die hebben ze idd niet lang gehad.
Dat was ik ook, we hadden met een groepje de vlag overgenomen, maar ja dan komt die heli aan vliegen he en da's niet fijn.
Anoniem: 161582 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 00:39:
[...]

Mag ik dan niet vragen hoe oud ze zijn?? Er waren er wel meer nieuwsgierig naar. En dat broekkie zal wel meevallen hoor, weet niet hoe oud jij bent maar als ik me niet vergis niet veel ouder. Maar dat terzijde!
Sorry, misschien was ik iets te bot in mijn uitdrukking, maar ik word een beetje ziek van het geflame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen zouden gelieve naar http://got.wursten.be/ te gaan en je aan te melden en op
forum: http://www.wursten.be/forum/

Zo kunnen een mooie indeling hebben maken van de teams van 8 personen.. ( Zou de admin een geslote deel willen maken)

de winnende team tegen Fok?? >:)

Zoud dit ergens in de startpost kunnen worden opgenomen?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-01-2006 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:59:
Mensen zouden gelieve naar http://got.wursten.be/ te gaan en je aan te melden en op
forum: http://www.wursten.be/forum/

Zo kunnen een mooie indeling hebben maken van de teams van 8 personen.. ( Zou de admin een geslote deel willen maken)

de winnende team tegen Fok?? >:)

Zoud dit ergens in de startpost kunnen worden opgenomen?
Niet om lullig te doen maar een war is voorlopig niet aan de orde. Wij hebben een interne squad competitie opgezet en daa zijn we druk doende mee. Als het tot een rematch komt is het wellicht een 16vs16 over enkele maanden als de gemoederen weer tot rust gekomen zijn want er is veel verontwaardiging over de opzet van de war. Ik moet hier een hand in eigen boezem steken want ik ben er te gemakkelijk vanuit gegaan dat het een war zou worden volgens clanbase regels.

Over het verloop hou ik jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148676 schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 11:29:
[...]

Niet om lullig te doen maar een war is voorlopig niet aan de orde. Wij hebben een interne squad competitie opgezet en daa zijn we druk doende mee. Als het tot een rematch komt is het wellicht een 16vs16 over enkele maanden als de gemoederen weer tot rust gekomen zijn want er is veel verontwaardiging over de opzet van de war. Ik moet hier een hand in eigen boezem steken want ik ben er te gemakkelijk vanuit gegaan dat het een war zou worden volgens clanbase regels.

Over het verloop hou ik jullie op de hoogte.
By the way met unlocks is niet echt handig ehh...
straks kan je niet meer schieten met de standaard wapen :P
Maar veel geluk met de interne war ;)

-edit-
Pas om 1-02-06 pff dat gaat een tijdje duren

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-01-2006 11:40 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.