Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-11 21:29
Tweakers,

Mijn vader heeft sind een maand de HP iPaq 6515; en alles werkt. We hebben alleen een heel vervelend probleem; als mijn vader TomTom 5 opstart; krijgt hij na een tijdje als hij opweg is de melding dat de iPaq verbinding wil maken met de GPRS.

Ik heb alles in de iPaq nageplozen; het boekje doorgenomen, maar ik kan het gewoon niet vinden.

We kunnen natuurlijk wel elke keer op "Dismiss" klikken; maar als je aan het rijden ben is dat ook niet echt fijn; en je TomTom loopt ook meteen weer vertraging op.

Ik hoop dat het een veel-voorkomend probleem is (waar het niet op lijkt, want ik kan niets vinden).

Alvast bedankt!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Misschien moet je Tomtom Traffic even uitzetten.

Alors.

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-11 21:29
Hoe doe je dat precies? *shame*

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, dat weet ik niet, omdat hij bij mij standaard uit staat ;)

Maar als je in het menu kijkt, eerste pagina al, dan zie je Tomtom Traffic staan. Kun je daar niet iets instellen? Anders moet je even Tomtom naar de Factory Settings resetten (in Preferences scherm), dan staat Tomtom traffic waarschijnlijk ook standaard uit.Kleine moeite om even alle instellingen opnieuw in te voeren.

Alors.

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:45

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Er zit ook zo'n update programma in (rechts onder in de taskbar) waarmee je via i-net (GPRS) updates kunt binnenhalen voor Quick Find GPS... Soort dienst waarbij de locaties van de verschillende satelieten geextrapoleerd worden naar je huidige locatie (berekend vanaf het moment dat je voor het laatst GPS Sateliet dekking had)...
Voorbeeld....rijden in een lange tunnel kan ervoor zorgen dat je de afslag net na deze tunnel mist omdat je GPS ontvanger nog niet zo snel nieuwe satelieten heeft kunnen vinden...

An Explanation of l33t Speak