Toon posts:

No post screen msi K8n neo4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem.
Ik heb een msi k8n Neo4 moederbord met een s939 Venice 3000+ en 1 GB DDR Ram geheugen.
Nu heb ik vandaag een Soundblaster Live (PCI) bij geplaatst en start de computer niet meer op, zelfs geen bios post.

Het volgende heb ik al geprobeerd.
Het bios gereset met SW1 button op moeder bord.
Natuurlijk de sounblaster live er gelijk uitgehaald daarna he ik de computer gestript dus geen geheugen geen videokaart (PCI-e).
Als ik nu start dan hoor ik van die lange piepjes (geen geheugen melding)
Dus heb ik 1 stripje geheugen bijgeplaatst en weer opgestart maar nu heb ik geen bios post.
Hierna heb ik het 2 stripje bijgeplaatst (ik dacht dat misschien het geheugen in pairs moet) maar nog steeds geen post.
Hierna de videobijgeplaatst misschien dat het daardoor kwam? Maar ook helemaal niks.

Heeft iemand nog een tip of liever een oplossing?

Alvast bedankt!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-05 12:25

Jazzper

BB4E^Guerilla

Klinkt toch echt als een 'er zit iets los' probleem. Weet je nog welk bios je hebt? En kun je iets zeggen over de piepjes dan kan je eens kijken waar het aan ligt. Geeft je grafische kaart een 'bios' scherm?
Heb je goed gereset? Batterij eruit, stekker eruit, kortgesloten (jumper of die button).

Komt op mij toch echt over of je iets aangestoten hebt tijdens het installeren.Check ook alle voedingskabels en IDE kabels gelijk.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Wacht eens wat langer, bijvoorbeeld 2 minuten.
MSI moederborden hebben een soort safe mode boot, die dan automatisch aktief wordt.
Heb je die speciale diagnostics 4-led bracket aangesloten ?

[ Voor 19% gewijzigd door Henk007 op 07-01-2006 22:01 ]

Verwijderd

knipperen de ledjes op je tobo wel als je het ding aanzet? de CPU-fan etc gaan wel draaien?

Dat mobo heeft toch zo'n voice boot systeem? Sluit even een speakertje aan en kijk wat ie zegt?

Verwijderd

Topicstarter
probleem opgelost.
Mobo maakte kortsluiting.

bedankt voor jullie hulp!