Firefox bagger qua printen

Pagina: 1
Acties:

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik heb een probleem met Firefox waarbij hij de pagina niet correct print, het probleem is namelijk dat hij soms woorden of hele zinnen samendrukt zodat het niet meer te lezen is. Beetje het idee als je een pagina op belastingdienst.nl probeert uit te printen maar dan alleen in Firefox. Iemand enig hoe je dat kan oplossne of is het een bug in Firefox?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem, volgensmij gewoon een bug.. soms print ik iets, en print ie halve dingen, of half buiten de pagina..

Erg lastig.. ik moet altijd ff copy pasten in word oid..

Verwijderd

Waarschijnlijk komt dit door een slecht opgebouwde stylesheet. Als het je eigen websites is, kun je zelf je stylesheet voor print aanpassen zodat het wel goed gaat. Als de website van iemand anders is, heb je gewoon pech.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik weet niet zeker of het verschil maakt, maar je kan ook de IE Tab extensie installeren en wanneer je wat wil printen de pagina even in IE laten renderen :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:49:
Waarschijnlijk komt dit door een slecht opgebouwde stylesheet. Als het je eigen websites is, kun je zelf je stylesheet voor print aanpassen zodat het wel goed gaat. Als de website van iemand anders is, heb je gewoon pech.
Bij Opera heb ik tot nu toe dat probleem niet gehad dus zal echt niet aan de site liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op Saturday 07 January 2006 @ 14:51:

Bij Opera heb ik tot nu toe dat probleem niet gehad dus zal echt niet aan de site liggen.
Vind je het erg als ik zeg dat ik totaal niet snap wat je nou probeert te zeggen?

Omdat jij met Opera nog nooit dat probleem hebt gehad, is het onmogelijk dat een site niet goed rendert als je hem met Firefox wilt uitprinten?
Pagina: 1