Hallo,
Naar aanleiding van deze reply wil ik wat vragen stellen:
[rml]Bosmonster in "[ php / javascript] Voortgang van upload ..."[/rml]
Ik heb de div gemaakt. Nu wil ik dat als je op de submit knop duwt, mijn div op visible zet, en submit, zodat php aan de slag kan met het uploaden.
De div werkt. Moet hem alleen op visible zetten, dat doe ik zo:
even niet letten op de netheid, want anders staat de melding verkeerd
Het probleem nu is. Ik krijg maar 1 actie aangeroepen, de submit. Ik wil dus dat ook de show_dek fucntie wordt aangeroepen. Ik probeer het zo te doen nu:
Dit staat natuurlijk in een form.
Wat doe ik fout, want wil ze allebei aanroepen om te starten.
Wie heeft antwoord?
Naar aanleiding van deze reply wil ik wat vragen stellen:
[rml]Bosmonster in "[ php / javascript] Voortgang van upload ..."[/rml]
Ik heb de div gemaakt. Nu wil ik dat als je op de submit knop duwt, mijn div op visible zet, en submit, zodat php aan de slag kan met het uploaden.
De div werkt. Moet hem alleen op visible zetten, dat doe ik zo:
PHP:
1
2
3
4
| function show_dek{ var content = '<table border="0" width="100%" cellspacing="0" cellpadding="0" height="100%"><tr><td align="center"><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>[img]"afbeeldingen/bezig.jpg"[/img]</td></tr></table>'; document.getElementById("top").innerHTML=content; } |
even niet letten op de netheid, want anders staat de melding verkeerd
Het probleem nu is. Ik krijg maar 1 actie aangeroepen, de submit. Ik wil dus dat ook de show_dek fucntie wordt aangeroepen. Ik probeer het zo te doen nu:
PHP:
1
| <input type="submit" class="btn" name="upload_submit" value="Uploaden*" onclick="show_dek();this.submit"><br><br> |
Dit staat natuurlijk in een form.
Wat doe ik fout, want wil ze allebei aanroepen om te starten.
Wie heeft antwoord?
[ Voor 21% gewijzigd door Depress op 11-01-2006 20:21 ]