Toon posts:

GT Silencer het geld waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het prijsverschil tussen een GeForce 6600GT Silencer 256Mb (PCI-Express) en een
6600 GT 128Mb (PCI-Express) het geld waard (zo'n 45 euro verschil). Is de eerst genoemde kaart bijvoorbeeld een stuk stiller en sneller?

Verwijderd

Ten eerste zal die 256MB wel wat uitmaken en de silencer tja ik denk dat die in ieder geval stiller word en als het een ASUS kaart is zal hij ook wel sneller zijn welk merk is het?

Verwijderd

offtopic: dit is nou je 3de topicstart in 3 minuten. Je mag gerust dit soort vragen in 1 topic bundelen of nog beter: effe zoeken.

• ATR
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08 09:24

ATR

Als het om een ASUS kaart gaat is de silencer wel stiller. De Silencer-series zijn namelijk passief gekoeld.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

het is up-to-you om te bepalen of het die 45 euro extra waard is... als jij met alle geweld een stiller systeem wil, dan zal die 45 euro extra het wel waard zijn denk ik zo...
als stilte je niet zoveel boeit, kan je 45 euro besparen of voor dat geld een snellere kaart kopen.

opzich is er nagenoeg geen verschil tussen de silencer versie en de gewone, behalve de koeling. silencer is passief, normaal actief gekoeld (met ventilator dus)

maargoed, je had van je 3 vragen best 1 topic kunnen maken eigenlijk, maarja, beginnersfoutje denk ik ;) je bent nog nieuw hier.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat dacht je van opzoeken op welke clocks core en geheugen draaien op de kaarten, hoeveel dB geluid ze produceren en misschien een review hier of daar bekijken :?

GoT is geen helpdesk waar je zomaar vragen kunt dumpen. Kom je er zelf niet uit, dan mag je altijd een onderbouwde topicstart doen. Maar als je de moeite om zelf op zoek te gaan teveel vindt, post dan geen topics op GoT :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.