Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
like this: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=TN2H03&
of mayb een microatx?
like this one: http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=TN3F02&
Ik zal vanmiddag/vanavond eens kijken of ik er een foto van online kan zetten.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Zoals te zien is, is het een nogal apart model.
valt die uitstulping precies in de achterkant van de case oid? zo niet, dan kan je prolly wel een gewone microATX PSU proberen.
[ Voor 46% gewijzigd door McKaamos op 07-01-2006 20:39 ]
Ik moet dan eigenlijk de maten van een MicroATX vergelijken, kijken of het klopt/past.
DIe hebben speciale voedingen nodig zodat de radio ook aan kan staan als de PC uit staat. Daarvoor kun je MSI het beste bellen denk ik.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Hmm bij mijn MSI mega zijn het twee compleet gescheiden power-voorzieningen. De 'radio molex' krijgt apart stroom als alleen de radio aan staat. Weet je zeker dat het niet een speciale molex is in dit geval? Want dan zou de PC opstarten als je je radio aan zet, en dat is bij mij iig niet het gevaldeepbass909 schreef op maandag 09 januari 2006 @ 13:04:
Klopt. Er zit ook een extra connector aan, maar die wordt afgetakt van een gewone molex die op de cdrom/hdd zit. Het is dus infeite een gewone voeding met een extra plugje, geen andere spanningen of iets dergelijks.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.