nou vorige post van me waren ik en syngrow druk aan het testen, er gebeurde wat vreemde dingen die ik niet kon verklaren(dus erg gefrustreerd

) zoals de 9barg zuigdruk bij -30 graden. Maar de druk terwijl het systeem uit stond klopte wel. Ik weet nog steeds niet precies wat nou de oorzaak was maar de meterset zal zijn beste tijd wel gehad hebben. De -30 klopte uiteindelijk wel en kwam waarschijnlijk doordat de TXV een te grote doorlaat heeft waardoor die teveel koudemiddel doorliet. Dat moet dus nog aangepast worden. De mounting die we gemaakt hadden stelde niks voor die hebben we in 15 minuten in elkaar geflanst (we wilden testen) hierdoor heb ik nog geen goede core temps om te laten zien helaas (-50@bios bij -90 evap). Ook was de evap nauwelijks gelapt. Er valt nog veel te optimaliseren aan zowel de cascade als aan de evap dus.
@Rey: Nou prijs vind ik niet zo erg om te vertellen maar ik wil gewoon geen verkoop praat op got, dat mag niet van de forum policy en het vervuild me topic

De prijs zal inclusief mounting denk ik rond de 65-70 euro liggen, misschien kan het nog goedkoper ligt aan de zilverprijs. ruw zilver is niet moeilijk te krijgen, zijn zat plekken om zilverbaren te kopen. Ik heb het deze keer van ebay.nl gehaald.
@el snorro: nope geen cpev, 2,5 meter cappilair.
@starpicker: die koperen kap is gewoon een 35mm eindkap die je overal kan kopen. Zou niet weten waar ik inox eindkappen haal. Verder denk ik niet dat dit veel winst opgeleverd eigelijk. Alles is geisoleerd met armaflex.
@fewture: weinig oppervlakte? Ik vond het behoorlijk veel op zo'n klein schijfje. Heb je ideeen om meer oppervlakte er op te krijgen? ik hoor het graag
bedankt voor de leuke reacties allemaal btw