Toon posts:

Probleem met terratec aureon install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een nieuw systeem in elkaar gezet.....Nam een wat goedkoper geluidskaartje ivm de MP3's ... Maar heb er helaas wel wat problemen mee...

Ik heb het met zowel de CD drivers geprobeert als met de online drivers ...

Ik ga via nieuwe hardware installeren en selecteer de driver die ik net gedownload heb, alles gaat goed totdat hij bezig is met kopieren van het bestandje "cmnprop.dll" naar system 32 en dan loopt mijn pc hopeloos vast en kan ik alleen weer normaal windows in door via de admin account in veilige modus naar het laatste herstelpunt te gaan.

Specs

Antec Sonata II 450 Watt, Zwart
Asus A8N-SLI Premium
AMD Athlon 64 X2 Manchester 4200+, Socket 939, ..
Arctic Freezer 64 Pro
Kingston KVR400X64C3AK2/2G DDR SDRAM, 2 GB, PC3..
Asus EN6600 Silencer /TD 256 MB, PCI Express
TerraTec Aureon 5.1 PCI Retail
NEC ND-3540 16 x, 8 x, 16 x, Zwart, OEM
Western Digital Caviar Special Edition 250 GB, ..

Snap er niks van .... heb al gezocht ook maar kan geen oplossing vinden :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2006 09:31 ]

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Helpt het misschien om de kaart in een ander pci slot te zetten zodat die een ander irq krijgt toegewezen.

Verwijderd

Topicstarter
cool_zero schreef op zondag 08 januari 2006 @ 13:55:
Helpt het misschien om de kaart in een ander pci slot te zetten zodat die een ander irq krijgt toegewezen.
Dit was ook mijn gedachte en heb ze in alle geprobeert.... zonder succes ...... Dat ene bestandje is het omslagpunt .... dan geeft de PC ook aan een nieuwe gamepoort gevonden te hebben en pats ...... PC vast.

Onboard audio is disabled en heb het ook geprobeert zonder chipset drivers

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2006 17:06 ]

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Heb je de onboard gameport dan wel uitgezet, want dat is niet altijd hetzelfde als de onboard sound. Dat is het enige dat ik nog zou kunnen bedenken namelijk. Je zou kunnen proberen de drivers te installeren in veilige modes. De kans is dan groter dat de installatie wordt afgemaakt, maar het kan dan ook zo zijn dat je dan helemaal niet meer terug kan naar de oude situatie.