Ik zoek deze drivers maar ken ze nergens vinden. De link op tweakers.net doet het ook niet. Heeft er iemand een linkie voor mij
Had hem maar ben terug naar 6.47 of 6.49 (dualboot) gegaan, 6.6x blijkt trager
Reply door mij verwijderd. Foutje
In deze review hier is al spraken van detonator 7.17
Maar de drivers van 6.50 de laatste officiële en hoger zijn niet te vinden.
Verwijderd
huh??? vlgs mij zijn 6.31 (det3) de laatste officiele...rest is hooguit gereleased aan officiele betatesters en/of (daarna) uitgelekt... 7.17 is een 2de "lijn/serie" speciaal voor directx8 wordt gezegd...ikzelf gebruik 6.62 whql GEEN snelheidsverlies..het voordeel tov mijn vorige 6.47 weet ik nog niet echt, maar langzamer zijn ze zeker nietOp zaterdag 20 januari 2001 23:15 schreef stunter het volgende:
In deze review hier is al spraken van detonator 7.17
kiek hier trouwens maar: http://www.guru3d.com/download/nvidiaunofficialreferencedrivers.htm
Altijd maar weer dat gezeur over welke versie de beste is... 
Laat iedereen de versie gebruiken die voor hem het beste draait...
(inderdaad; alleen hem en niet haar, want vrouwen met een GeForce 2 in het vooronder bestaan gewoonweg niet...:) )
Laat iedereen de versie gebruiken die voor hem het beste draait...
(inderdaad; alleen hem en niet haar, want vrouwen met een GeForce 2 in het vooronder bestaan gewoonweg niet...:) )
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
6.67 Trager? Ik draai nu 73fps in Q3 (1280x1024x16) met een Geforce2MX op een Celeron 564
Daarvoor zat het altijd rond de 65 dus ik vind het wel goed hoor 
BTW, heeft iemand enig idee of detonator 7.23 iets is? Ik heb m zojuist binnen gehaald maar ik vertrouw m niet
Ow ja, bij 7.23 zit een proggie Control Freak bij...:?
BTW, heeft iemand enig idee of detonator 7.23 iets is? Ik heb m zojuist binnen gehaald maar ik vertrouw m niet
Ow ja, bij 7.23 zit een proggie Control Freak bij...:?
To access Control Freak, NVIDIA's Control Panel applet
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Zeker weten? Hoezo dat:?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik geloof dat er geen OpenGL inzat?7.23 is een fake...
Nou dan ga ik 'm nu ook testen ook>:)>:)>:)
Hmmmmm nee hoeft denk ik niet eens!
Ik zie in winzip dat er een nvOpenGL.dll inzit...lijkt me dus wel logisch dan dat er ook daadwerkelijk iets van opengl werkt?
Hmmmmm nee hoeft denk ik niet eens!
Kijk anders eens op de vele Nvidia-sites.
Bijvoorbeeld www.nvnews.net
Bijvoorbeeld www.nvnews.net
Pagina: 1