Sinds een dag of 2 (non-melodieus :}) doet mn SCSI controller dus erg vaag, zonder dat ik iets extra's heb ge-installeerd of met settings heb lopen kloten (het is immers een perfect getweaked systeem :}) hangt het zaakje geregeld 30 seconden tot een minuut.
Mn nostalgische Nec Multispin6x laat dan een lading bagger zien in dat mooie led-display en mn cd burner is in ene pleite. UltraPlex32 die draait overigens door zonder probs. Normaliter zou ik het gooien op een glitch en wat met firmwares in de weer gaan ware het niet dat een vriend van mij exact dezelfde controller heeft en vanaf t zelfde moment eigenlijk dezelfde problemen.
Mijn pc-beest:
Win2k pro
Adaptec EZ SCSI 5.0 voor de ASPI
Ultraplex32, Nec Multispin6x en Teac CDR55s
(let wel, dit heeft weken goed gewerkt)
Andere pc-beest:
Linux met een 2.2.x kernel
Ultraplex32 en een Yamaha scsi burner
(ook hier niks aan t handje met de Ultraplex maar die controller geeft sinds 2 dagen o.i.d. time-outs en ander vreemd gedrag)
Iemand ook last van? Of een oplossing misschien (ga nu eerst aller-recentste firmware op die controller knallen, *crossingfingers*)
Mn nostalgische Nec Multispin6x laat dan een lading bagger zien in dat mooie led-display en mn cd burner is in ene pleite. UltraPlex32 die draait overigens door zonder probs. Normaliter zou ik het gooien op een glitch en wat met firmwares in de weer gaan ware het niet dat een vriend van mij exact dezelfde controller heeft en vanaf t zelfde moment eigenlijk dezelfde problemen.
Mijn pc-beest:
Win2k pro
Adaptec EZ SCSI 5.0 voor de ASPI
Ultraplex32, Nec Multispin6x en Teac CDR55s
(let wel, dit heeft weken goed gewerkt)
Andere pc-beest:
Linux met een 2.2.x kernel
Ultraplex32 en een Yamaha scsi burner
(ook hier niks aan t handje met de Ultraplex maar die controller geeft sinds 2 dagen o.i.d. time-outs en ander vreemd gedrag)
Iemand ook last van? Of een oplossing misschien (ga nu eerst aller-recentste firmware op die controller knallen, *crossingfingers*)