Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
daarvoor had ik inderdaad die text...
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?
Verwijderd
En sinds wanneer lukt het niet met de wallpapers? sinds je die spyware hebt verwijderd?
heb ook al met hijackthis gecheck maar vindt niets apart staan in mijn reg/opstart files.
plus draai ook Ad aware.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
active desktop?
wat staat in de logging van wat er verwijderd is?
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
I see dead pixels...
Verwijderd
zodra je hebt geinstalleerd. moet je ervoor zorgen dat je geen verbinding tot het internet hebt tot dat je een degelijke firewall hebt geinstalleerd.
zodra je een firewall aan hebt kan je " gerust " het internet op en zorg ervoor dat je wel FF gebruikt ;-)
mvg.
KLIK
Deze regfile opslaan en uitvoeren en als het goed is kan je direct wallpapers laden. Ik heb deze file op meerdere pc's met succes uitgevoerd
Ik hoor wel of het gelukt is
vind het wel overbodige actie hoor, beetje googlen levert die file opVerwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 02:39:
Wat het probleem is met die " spyware" desktop die je had, als je die verwijderd ontstaan er complicaties. het enigste wat ik nu voor je kan bedenken is backup al je data en formateren ( niet herinstalleren binnen windows ) en installeren via een bootdisk.
zodra je hebt geinstalleerd. moet je ervoor zorgen dat je geen verbinding tot het internet hebt tot dat je een degelijke firewall hebt geinstalleerd.
zodra je een firewall aan hebt kan je " gerust " het internet op en zorg ervoor dat je wel FF gebruikt ;-)
mvg.
[ Voor 51% gewijzigd door ReddishRat op 07-01-2006 03:03 ]
Je kan dan wel een file selecteren maar het probleem blijft dezelfde.ReddishRat schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 03:01:
Er is een regfile voor dat probleem. Ergens in het register word er iets geblockt dat je geen wallpapers kan laden. Fix te vinden op:
KLIK
Deze regfile opslaan en uitvoeren en als het goed is kan je direct wallpapers laden. Ik heb deze file op meerdere pc's met succes uitgevoerd![]()
[...]
OS is XP Pro SP2
Active desktop staat natuurlijk niet aan... moet ergens een reg zijn...
Die file moet toch ergens in het systeem zitten als ik die vind kan ik die misschien ook zoeken in het register...
[ Voor 16% gewijzigd door Royale de Luxe op 07-01-2006 13:57 ]
met de file van reddishrat kan je inderdaad weer aan de foto's in bureaublad,
indien je der een selecteert en het werkt niet, dien je eerst 2 maal de kleur van je achtergrond te veranderen... eens je dat gedaan hebt is het in orde en kan je weer naar believen wallpapers zetten.
Bedankt aan allen, en dat zonder FF en te herinstallen... hehehehe