Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WinXP] De laatste fix (wmf) en HitmanPro

Pagina: 1
Acties:

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03:56
Goedenavond,

Ik lees al een tijd mee op 'Gathering of Tweakers', en heb me eindelijk eens aangemeld.
Vandaag heb ik op 3 computers (allemaal Windows XP met SP2) gemerkt dat Hitman Pro vast loopt bij het ophalen van de updates van Spybot S&D.
Hebben meer mensen daar last van of is het toeval?
Dit was na het installeren van de laatste fix van Windows, de beruchte wmf.fix....

[ Voor 15% gewijzigd door FCC op 07-01-2006 00:14 ]

Waar een wil is, is een stopcontact....

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
Hier werkt HMP gewoon door naar de WMF fix.
Inclusief Spybot Search & Destroy
Vrees dat het niet in de fix zit want anders zouden er wel meer mensen hun probleem gemeld hebben.
Heb je Hitman Pro al een keer verwijdert en opnieuw geinstalleerd mischien dat dat helpt
Kan me niet voor stellen dat het vervangen van een ddl bestand spybot doet vast lopen

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Ik heb ook een vastloper bij de update..Ookal voor de patch... 2 dagen terug begon het al. ik zou je probleem ergens anders zoeken.. ik heb HitmanPro 2.3.3

[ Voor 59% gewijzigd door josjos op 07-01-2006 01:56 ]

• felixk
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-06-2022
SpyBot loopt dan niet echt vast maar hij controleerd bij elke update de Checksum en om een of andere reden zijn de updates van de standaard download server bij mij altijd corrupt.
Wat bij mij heeft gewerkt was het veranderen van de update server van spybot. Via de verkenner spybot opstarten en in de voorkeuren de server veranderd naar "Safer Networking Europe"> Deze server haalt bij mij de updates veel sneller binnen.

• FCC
Sinds Hitman-Pro 2.3.3 build 6 heb ik geen problemen meer.
Dank voor de antwoorden trouwens. Dat vind ik erg mooi op deze fora, er wordt snel, duidelijk, en vooral bruikbaar gereageerd. (Hoop dat dit niet te cheezy overkomt :P)
Topic mag wat mij betreft op slot.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topics gaan gewoonlijk niet op slot zonder reden, blijft open zodat als een andere gebruiker hetzelfde probleem heeft hier nog een reactie neer kan zetten zonder een nieuw topic te hoeven openen.

☻/
/▌
/ \

• FCC
Kixtart schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 13:48:
Topics gaan gewoonlijk niet op slot zonder reden, blijft open zodat als een andere gebruiker hetzelfde probleem heeft hier nog een reactie neer kan zetten zonder een nieuw topic te hoeven openen.
Oké, weer iets geleerd. Zal het onthouden.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Hier ook dezelfde problemen aangaande Spybot S&D, checksum faillure bij het downloaden van alle beschikbare bronnen.

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Gewoon andere download server selecteren in SpyBot.
Pagina: 1