zoals het topic al zegt, de installatie van itouch 2.22 en ook eerdere versies instaleert niet goed. De installer blijft constant hangen op 92% en als ik probeer af te sluiten dan gaat me hele systeem vaag lopen. Ik heb net een nieuwe windows erop gezet en er miste een stlobe bestandje of zo. Ik kreeg ook een RPC werkt niet melding. Ook al op gezocht en aangezet. Ik vind het nogal vaag allemaal. Het toetsenbord doet het ook wel zonder drivers, maar die leuke en handige knopjes voor volgende nummer en die werkt niet als je die software niet installeerd.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht dat het misschien iets fouts in me toetsenbord zit omdat windows install heel vaak blijft hangen op het punt waar die de toetsenbord drivers installed en test, maar met kheb 3 dezelfde van deze hier in huis en met geen van die werkt de installatie, terwijl op andere computers de installatie in 2 sec heeft afgerond of zo
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik dacht dat het misschien iets fouts in me toetsenbord zit omdat windows install heel vaak blijft hangen op het punt waar die de toetsenbord drivers installed en test, maar met kheb 3 dezelfde van deze hier in huis en met geen van die werkt de installatie, terwijl op andere computers de installatie in 2 sec heeft afgerond of zo
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383