Je linkt nu naar een site dat een of ander filmpje start, en wat om een wachtwoord vraagt?
Misschien kun je zelf beter wat informatie geven. Ik weet niet eens waar het over gaat zo.
zeer mooie openings post 
maar goed om er toch wat van te maken een game pc met een intel tja dell en intel
en die kast
maar goed om er toch wat van te maken een game pc met een intel tja dell en intel
en die kast
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
sja, leuke bak hoor, maar dikke kans dat je het 3dubbele er voor betaald wat je er voor betaald in losse parts... expensive as dell...
Verwijderd
Ik wil de voeding en de temps wel eens zien van dat ding...
Dik overgeclocked met een lekkere warme intel + nog eens de warmte van 4 7800GTXjes...
Daar kun je een eitje op bakken
Dik overgeclocked met een lekkere warme intel + nog eens de warmte van 4 7800GTXjes...
Daar kun je een eitje op bakken
heb ergens gelezen tussen 4000$ en 7000$ afhankelijk van de afwerkingMcKaamos schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:45:
sja, leuke bak hoor, maar dikke kans dat je het 3dubbele er voor betaald wat je er voor betaald in losse parts... expensive as dell...
bedankt voor de link Robin
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 22:52 ]
ja voor dat geld moet je het toch zelf goedkoper kunnen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 22:52:
[...]
heb ergens gelezen tussen 4000$ en 7000$ afhankelijk van de afwerking
bedankt voor de link Robin
of ben ik nou gek? bij het 4000$ model zal je echt geen quad krijgen maar gewoon dual.
daarnaast is een 30" scherm erbij gewoon lastig... zo dicht als je erbij zit, is dat gewoon niet normaal te overzien... ik had al moeite met het overzien van een FPS game op een 21" bak van Eizo... (is ff geleden, maar zat toen nog wat meer in de games)
Leuk man 
Dit is niet helemaal de norm hier op GoT om een topic te openen.. check de FAQ nog maar even.
Dit is niet helemaal de norm hier op GoT om een topic te openen.. check de FAQ nog maar even.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()