Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB Host problemen Acer n30 / Holux GM210 icm TT5 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat ik van veel mensen hoor dat de acer n30 bijna alle usb memory sticks accepteerd lukt het mij nog niet om de usb host functionaliteit (die de n30 wel heeft) aan de praat te krijgen. Als ik er een memory stick in doe gebeurd er gewoon niets. Ik heb meerdere memory sticks geprobeerd maar geen een doet het.
Wat misschien nog wel belangrijk is te vermelden dat ik laatst mijn rom heb geupgrade (volgens mij naar WM 2003 SE).
Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat krijg?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op mijn Acer N30 mijn HOLUX GM-210 GPS aan de praat krijgen maar helaas wil dit nog niet lukken. Ik heb TT5 met een update. Ik heb mijn instellingen in TT5 als volgt: Andere GPS ontvanger -> Baud rate 4800, nu moet ik nog kiezen uit de volgende opties:
bt uart2, sc2410 ,usb cable, com3, s2410 irda2410, s2410, uart0, s2410bt ,uart2
Bij elke optie die ik hiervan koos kreeg ik de melding: geen gps-apparaat!
Behalve toen ik de 1ste optie wat langer aan liet staan (na +-20 minuten) kreeg ik de melding in tt5 "geen bruikbaar gps-signaal". Echter nadat ik de gps een keer had losgekoppeld, kwam weer de tekst "geen gps-apparaat"

Vervolgens zoals aanbevolen GPSviewer geinstalleerd en eerst even een 'scan' uitgevoerd. Deze geeft "Open failed" aan bij alle poorten, behalve bij de poorten COM1, COM3 en COM7, hier staat namelijk "None"
Ik heb nog geen coordinaten oid kunnen ontvangen.
Ook heb ik in GPSViewer ook op 'cold start' geklikt, dan krijg ik een lange code, gevolgd door 'done'. Maar ook dit heeft geen effect gehad.
Alvast dank voor degene die mij een oplossing kan geven!

Verwijderd

Topicstarter
iemand?