bestaat er een programmaatje die ervoor zorgt dat je msn messenger status automatisch op afwezig komt te staan als je het scherm van de laptop ingeklapt hebt?
je kan toch na enkele minuten instellen dat hij automatisch op afwezig gaat, aangezien je je scherm dichtklapt is dat wel het meest logische om te doen
Doet MSN standaard voor je als je het niet uitzetjozy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:34:
je kan toch na enkele minuten instellen dat hij automatisch op afwezig gaat, aangezien je je scherm dichtklapt is dat wel het meest logische om te doen
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
ja maar dat vind ik irritant omdat ik soms ook gewoon even niks op mijn laptop doe en dan is t wel handig dat ie niet na 5 of 10 minuten op afwezig springt.. ik heb nu ingesteld staan dat ie na 20 minuten op afwezig springt, maar dat vind ik dan weer te lang voor als ik m'n klep ingeklapt heb en ik dr dus echt niet meer ben...jozy schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:34: