ik heb een MAXtor S-ata 250 gb harde schijf en er is iets geks mee. hij staat bij Safely remove hardware. dus word dus gezien als USB? ik vind dit erg raar want hierdoor kan ik mijn webcam niet gebruiken want daarbij krijg ik nu de melding. te weinig bandbreedte met USB. kan iemand me helpen?
Verwijderd
Hij staat alleen bij 'veilig verwijderen' omdat de SATA-spec hotplugging van devices ondersteunt.
ik denk niet dat die melding van je camera daardoor veroorzaakt wordt.
ik denk niet dat die melding van je camera daardoor veroorzaakt wordt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 20:35 ]
Omdat SATA hot pluggable isVerwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 20:55:
hmm ok... nou ja weet iemand misschien waarom ik dan die melding krijg?
Onder je device manager kun je uitzetten dat je niet wilt dat je SATA disk hot-pluggable is
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ja dat snap ik .. maar ik bedoel weet iemand dan misschien hoe het kan dat mijn USB te weinig bandbreedte heeft terwijl er 1 muis inzit
MOBO: DFI NF 4 Lanparty D
MOBO: DFI NF 4 Lanparty D
geen idee, maar dat heeft in ieder geval voor zover ik weet totaal niks met die harde schijf te maken 
//edit
chipsetdrivers geinstalleerd?
//edit
chipsetdrivers geinstalleerd?
[ Voor 18% gewijzigd door woest85 op 06-01-2006 22:12 ]
[Signature]
zo heb ik hem ook staan idd!. alleen ik vind het nogs teeds heel vaag dat hij te weinig bandbreedte aangeeft.
iemand een oplossing misschien?
iemand een oplossing misschien?
Pagina: 1