Hoi,
allereerst als dit verkeerd geplaatst is, mijn excuses hiervoor
Ik heb een medion pc, en ik wou hem dus formatteren, heel leuk allemaal, maar is dus niet helemaal gelukt
Ik was vanmiddag klaar, maar ik had geen van de voorgeprogrammeerde programma's meer, dus ik heel leuk die Application & Support Cd erin gedaan, en een paar van die dingen 1 voor 1 geinstalleerd.
Maar mijn geluidskaart deed het ook niet, zei Windows (xp home edition als jullie dat wilden weten.)
Ik dacht, dat zal wel omdat hij niet is geinstalleerd.
Dus ik start pc opnieuw op terwijl die cd erin zit
Dan moestik kiezen tussen boot from hard disk en boot from cd rom, ik dee dus de 2de
maar toen gaf die een hele leuke melding dat hij retten.exe nodig heeft, en die heeft hij dus hiervoor nodig, (blijkt nu)
Ja ik weet ik ben niet zo slim,
vergeef me daarvoor ajb
Maar is er een of andere manier om dit op te lossen ?
thx in advance
btw, ik heb geprobeerd te searchen maar daar vond ik niet het antwoord mee
allereerst als dit verkeerd geplaatst is, mijn excuses hiervoor
Ik heb een medion pc, en ik wou hem dus formatteren, heel leuk allemaal, maar is dus niet helemaal gelukt
Ik was vanmiddag klaar, maar ik had geen van de voorgeprogrammeerde programma's meer, dus ik heel leuk die Application & Support Cd erin gedaan, en een paar van die dingen 1 voor 1 geinstalleerd.
Maar mijn geluidskaart deed het ook niet, zei Windows (xp home edition als jullie dat wilden weten.)
Ik dacht, dat zal wel omdat hij niet is geinstalleerd.
Dus ik start pc opnieuw op terwijl die cd erin zit
Dan moestik kiezen tussen boot from hard disk en boot from cd rom, ik dee dus de 2de
maar toen gaf die een hele leuke melding dat hij retten.exe nodig heeft, en die heeft hij dus hiervoor nodig, (blijkt nu)
Ja ik weet ik ben niet zo slim,
Maar is er een of andere manier om dit op te lossen ?
btw, ik heb geprobeerd te searchen maar daar vond ik niet het antwoord mee