Beste mensen,
Ik heb net Windows XP64 geinstalleerd op m'n net afgeleverde pc (geboot van de CD). Toen alles klaar was en ik eindelijk kon zien wat ie er allemaal van gebakken had bleek de volgorde van de driveletters niet helemaal te zijn wat ik ervan verwacht had, namelijk
A: Floppy (zit geen floppy in)
B: USB 2.0 Kaart lezer
C: USB 2.0 Kaart lezer
D: USB 2.0 Kaart lezer
E: USB 2.0 Kaart lezer
F: DVD brander (Primary IDE)
H: Primary partition (Windows System) (SATA1)
Allemaal leuk en aardig, maar deze volgorde lijkt niet meer aan te passen te zijn na de installatie. Nou wil ik best Windows er nog een keer op zetten, maar dan liefst met een andere drive order.
Iets van:
C SATA1
D Primary IDE
WXYZ: Kaart lezer
Mijn systeem bestaat uit het volgende:
ASUS a8n32-sli deluxe, BenQ DVD brander, Samsung SATA harddisk, APACER 15 in 1 kaartlezer.
Iemand enig idee?
Ik heb net Windows XP64 geinstalleerd op m'n net afgeleverde pc (geboot van de CD). Toen alles klaar was en ik eindelijk kon zien wat ie er allemaal van gebakken had bleek de volgorde van de driveletters niet helemaal te zijn wat ik ervan verwacht had, namelijk
A: Floppy (zit geen floppy in)
B: USB 2.0 Kaart lezer
C: USB 2.0 Kaart lezer
D: USB 2.0 Kaart lezer
E: USB 2.0 Kaart lezer
F: DVD brander (Primary IDE)
H: Primary partition (Windows System) (SATA1)
Allemaal leuk en aardig, maar deze volgorde lijkt niet meer aan te passen te zijn na de installatie. Nou wil ik best Windows er nog een keer op zetten, maar dan liefst met een andere drive order.
Iets van:
C SATA1
D Primary IDE
WXYZ: Kaart lezer
Mijn systeem bestaat uit het volgende:
ASUS a8n32-sli deluxe, BenQ DVD brander, Samsung SATA harddisk, APACER 15 in 1 kaartlezer.
Iemand enig idee?