[Word 2003]Tabellen niet afbreken op einde pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 13:46
Ik heb in Visual Studio 2003 (Visual Basic) een applicatie gemaakt die data moet exporteren naar tabellen in Word.

Op zich loopt dat goed, doch gebeurd het vaak dat één cel op het einde van een pagina afgebroken wordt en dezelfde cel blijft doorlopen op de volgende pagina. Met als gevolg dat het geautomatiseerd proces volledig in het 100 loopt.

Ik zoek nu echter een manier om ervoor te zorgen dat een cel noch tabel NIET afgebroken wordt, maar dus altijd op één pagina komt te staan.

Bij de tabeleigenschappen van een bepaalde tabel vind ik dergelijke optie, maar dit blijkt niet te doen wat ik er van verlang: er gebeurd niet eens iets.

Iemand een idee hoe ik er dus kan voor zorgen dat een tabel altijd verplicht op één pagina moet staan (de tabellen zijn dus ook maar dusdanig lang dat ze sowieso altijd op één pagina kunnen).

Alvast bedankt

• Tom_G
  • Laatst online: 21-08 13:46
doe maar niet

[ Voor 83% gewijzigd door Lustucru op 07-01-2006 15:37 ]

• Lustucru
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Even geduld graag. Kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld.

Afaik is er geen eigenschap die een tabel eventueel naar een nieuwe bladzijde verplaatst als hij te groot is voor de rest van een pagina. Je kunt eventueel de tabel in een frame zetten of voor te tabel een harde pagina zetten.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland