Desktop Notes via Show Desktop?

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik ben een beetje aan het rondzoeken naar een programmatje waarmee ik van die Post-it's op mijn desktop kan plakken, zonder dat m'n hele monitor vol zit met echte gele briefjes. Nu heb ik er wel een aantal gevonden, maar geen van allen ondersteunt dat wanneer je op het "Show Desktop" icoontje in de Quick Start klikt je de notes op je desktop ziet staan, alleen dat je ze ziet als je alle overige vensters minimaliseert of sluit. Tenzij je de notes instelt om altijd on top te staan, maar dan staan ze dus ook over je normale vensters heen en dat is ook weer niet de bedoeling. Weet iemand toevallig een progje of manier waarop wel kan wat ik wil? Of is het gewoon niet mogelijk?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:37
Geen progje, maar misschien zelf een webpagina knutselen met active desktop, of hoe ze het ook moge noemen tegenwoordig..?

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik zoek iets als Quick Note Plus. Dat heeft eigenlijk alles wat ik van zo'n programma wil, behalve dan dat de notes niet zichtbaar zijn wanneer ik op het Show Desktop icoontje klik.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2025
Met een snelle Googleactie kom ik deze tegen: http://atnotes.free.fr/index.html. Niet echt een nieuw programma, de 'author' is er mee gestopt, maargoed....

In de changelog staat:
9.1 notes no longer disappear if the "Show Desktop" command is used

Verwijderd

Met widgets.yahoo.comvoorheen Konfabulator en de juiste widgets is dit mogelijk. Ik weet wel niet of je de widgets kunt verbergen, heb het programma namelijk niet meer op mijn pc staan. Volgens mij was dit wel mogelijk.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 19:45 ]

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Pommi schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:43:
Met een snelle Googleactie kom ik deze tegen: http://atnotes.free.fr/index.html. Niet echt een nieuw programma, de 'author' is er mee gestopt, maargoed....

In de changelog staat:

[...]
In de help staat echter weer
Why are notes not visible after the "Show Desktop" command?
If you use the "Show Desktop" command either through the related button in the taskbar or by pressing WINDOWSKEY+D, the notes are not visible on the desktop. This happens because ATnotes has no chance to get notified when the deskop is shown this way and therefore no possibility to display its notes properly. If you want to view your notes, you can use WINDOWSKEY+M to minimize all open windows or the Always on Top option from the Main Menu.
Verder is het dus weer precies wat ik wil. Behalve dat ene puntje ;)

Zo te zien geldt voor die Yahoo Widgets hetzelfde ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 06-01-2006 20:43 ]

Mijn foto's op Flickr.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is het niet mogelijk dan om een snelkoppeling windowstoets + M te maken?? die zet je dan naast je showdesktop shorcut.

en met yahoo widgets kan het wel, moet je bij eigenschappen van desbetreffende widget de venster op onderaan zetten (voorkeuren)

[ Voor 36% gewijzigd door SYQ op 07-01-2006 14:16 ]

Pagina: 1