--->--> www.zwartemerel.nl <--<---
6 Is al heel oud, want die draait niet op WinXPx64 (aloewel dat niet veel wilt zegge)
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
compatibileits modus haalt hier ook niets uit., vergeten te vermelden, maar was al getest
als ik een instalatie pakket van visual basis 4 zou downloaden,, als dat nog ergens te vinden is
zou dat kunnen helpen ?
[ Voor 32% gewijzigd door zwartemerel op 06-01-2006 19:30 ]
Dat staat als het goed is in de handleiding of op de cdrom. Versie 4 valt misschien nog te kopen op marktplaats o.i.d., maar je kunt beter dan voor versie 6 kijken.zwartemerel schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:29:
,, hoe kan ik dat zien dat hij 16/32 bits is ?
compatibileits modus haalt hier ook niets uit., vergeten te vermelden, maar was al getest
als ik een instalatie pakket van visual basis 4 zou downloaden,, als dat nog ergens te vinden is
zou dat kunnen helpen ?
ik wil dus geen programma maken/schrijven, maar ik heb al een bestaand programma,
wat kan ik dna proberen om het probleem op te lossen
ik kan nergens vinden of het nu een 16/32 bit versie is
Leg je probleem eens duidelijk uit dan. Ik dacht dat het om de installatie van VB4 ging. En wat heb je zelf geprobeerd?zwartemerel schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 22:20:
nu snap ik je even niet,,
ik wil dus geen programma maken/schrijven, maar ik heb al een bestaand programma,
wat kan ik dna proberen om het probleem op te lossen
ik kan nergens vinden of het nu een 16/32 bit versie is
HunterPro schreef op zondag 08 januari 2006 @ 01:28:
het is een standaardinstaller zoals visual basic (in dit geval versie 4) kan meegeven aan je gecompileerde pakketje. Werkt meestal redelijk, tenzij het écht aftans is (zoals nu). Heb je compatibiliteitsmode al aangezet?
@ TS;zwartemerel schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 19:29:
,, hoe kan ik dat zien dat hij 16/32 bits is ?
zou dat kunnen helpen ?
Kun je geen trial downloaden en die testen?
[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 08-01-2006 02:35 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
namelijk "Psalmbijbel" van de uitgever Oosterbaan & Le Cointre
tis gewoon de Bijbel met de Psalmen en in dat programma zitten wat zoekfuncties, e,d,
Kan je die installer wellicht met WinRAR oid uitpakken en zo alleen de benodigde onderdelen installeren, of VB4 los installeren? Ik vraag me overigens af of 4 uberhaupt werkt op XP maar kan er met google nog niks over vinden
Met [google=visual basic 4 runtime download] kan ik wel eea aan downloads vinden voor losse VB4 installers vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door sanfranjake op 08-01-2006 11:35 ]
maar ik heb al verschillende tools enzo geprobeerd, kheb hele buroblad al vol met van die bestandjes, maar resultaat krijg ik niet,
ook al het handmatig uitpakken en dan setup starten, ook dat lukt niet.
kheb dur al 2 avond al gespendeerd zonder resultaat ,,,,
Te oud, brak, en niet onderhouden door de makers, waarschijnlijk van 1996 of daarvoor nog?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Misschien kun je deze openen en dan handmatig bestanden kopieren naar een map en hopen dat je vervolgens de .exe daaruit kunt starten.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast