Toon posts:

[2000] geen usb ondersteuning voor mp3 apparaten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie de titel. maakt niet uit wat voor usb apparaten in mijn usb poorten doe, pc vind ze nooit. is er niet een algemene driver of patch voor dit probleem?? heb al verschillende drivers gezocht dus ga aub niet zeggen dat ik lui ben. bvd

Afbeeldingslocatie: http://img332.imageshack.us/img332/2745/cheerlierotopmetjeslotje8lq.gif

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:23

Duinkonijn

Huh?

`wat voor moederbord heb je ? / welke sp?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Mijn antwoord op de vraag zoals je hem nu stelt zou zijn "Nee" maar zo lomp ben ik niet.

Dit is het schoolvoorbeeld van een foute manier om een topic te openen. Wat verwacht je voor een antwoord? gelieve minimaal te vemelden het besturingssysteem misschien ook de USB controller, het moederbord onder andere en vooral welke apparaten. Wat voor usb producten heb je erin gedaan? ik had mp3 spelers die deden het niet in de usb poort als er geen batterij inzat.

Edit: je hebt windows 2000, voor updates zie Windows Update.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 19:14 ]

• zipper646
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

zipper646

...shit happens

Als je een usb muis aansluit, meldt windows dan dat hij nieuwe hardware ziet???

Zo niet, check ff of je usb controller wel staat ingeschakeld.

Hmmzz, ik las het denk ik verkeerd, je zoekt een driver voor je usb controller????

[ Voor 25% gewijzigd door zipper646 op 06-01-2006 23:08 ]

Apple iMac 2013

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Mjah hier kunnen we niets mee - als je zelf logisch nadenkt snap je ook wel dat als er een generieke USB driver zou zijn dat die dan in Windows ingebouwd zou zitten en de wereld verlost zou zijn van USB driver problemen, helaas is de werkelijkheid anders.

Ik ga nu ook zeggen dat je lui bent - en niet omdat je in je topicstart zeg dat ik dat niet mag zeggen (ok, ook een beetje), maar omdat ik in je topic totaal niet terug kan vinden wat je zelf zoal geprobeerd hebt? Waar heb je al eens op gezocht, wat kwam je tegen en wat lukte er niet?

Ik stel voor dat je daar je topicstart even mee aanvult zodat je topicstart daadwerkelijk wat informatie bevat en niet enkel bestaat uit een heel verhaal dat je niet lui bent ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Maak je wel gebruik van SP4?
die zorgt ervoor dat je veel meer USB apparaten kunt gebruiken dan als je SP3 of lager gebruikt. Altijd verstandig dat eens te proberen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

^met lift.

vertel eens wat je al geprobeerd hebt.
alleen windowsupdate is niet voldoende iig.

mocht je anders dan dat nog niks gedaan hebben, dan ben je lui :+ er zijn nog zoveel meer dingen te proberen....

installeer eers maar eens Lavalys Everest, www.lavalys.com
daarmee kan je je mobo merk/type checken. dan weet je iig bij welke fabrikant je je USB drivers moet zoeken.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

kijk eens op de sites van bekende chipset fabrikanten als je er achter bent welk moederbord/chipset je hebt.

heb er een paar voor je opgezocht :

intel usb driver pagina
via usb driver

nvidia heeft enkel platform drivers, die je zowiezo moet installeren op een nvidea chipset.
nvidia platform driver

de site van sis heeft geen usb drivers voor zover ik kon vinden, maar die zijn met een beetje googlen zo gevonden.

dus eigenlijk ben je best wel lui :o

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Pagina: 1