Bellen naar 1 vast nummer, elke maand weer

Pagina: 1
Acties:

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoi,

mijn vader belt altijd naar 1 vast nummer (een 010 nummer van www.bel1601.nl ) ivm buitenlands 06 nummer. Hij wil hiervoor een aparte telefoon nemen met een abbonement. Hij belt zo rond 400 minuten per maand na 8 uur s'avonds en overdag in het weekend.
Grapje is wel, dat dit niet 12 maanden lang is maar ongeveer maar 5 maanden per jaar.

Welk abbonement moet hij nou nemen? Ik zat te kijken naar telfort maar weet nou ook niet of die abbonementen goed zijn voor deze situatie.

resume:
5 maanden per jaar
400 minuten per maand (2000 minuten per jaar dus)
altijd vast naar 1 nummer van bel1601.nl
Altijd na 20.00 door de weeks, in het weekend ook overdag

Ik zie even door de bomen het bos niet meer en hoop dat jullie me kunnen helpen?

Bedankt!! :)

Verwijderd

Een abonnement is altijd voor 12 of 24 maanden. Telfort Samenbellen kost € 12,50 per maand en is inclusief 500 minuten (naar vaste telefoons) per maand. Zonder toestel is het nog iets goedkoper.

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ja, maar de 5 maanden zei ik vooral omdat ik weet dat je bijv. bij orange al je minuten mee mag nemen oid..

dus voor bepaalde constructie's heb ik dat er maar bij gezet :)

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Met vodafone prepaid mag je voor 3 belminuten (= 3x35 cent) een uur bellen naar vaste nummers.

Als je dus lange gesprekken voert is dat wellicht ook een aardige optie.

Als je 400 minuten koopt (is bijna 7 uur) kom je uit op 7x 3x 0.35 = 7.35.

Dan heb je ook je maandelijke abonnementsverplichting niet. Maar ja, vereiste is dan wel dat je echt het hele uur steeds vol belt.