[XP64] hangt op "Loading your personal settings..."*

Pagina: 1
Acties:

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Mijn Windows x64 installatie start altijd goed op tot aan het inlogscherm.
Bij het inloggen daarentegen blijft Windows in ongeveer 2/3 van de gevallen hangen bij "Loading your personal settings...".
De harde schijf lijkt dan overuren te maken, maar hoelang ik ook wacht, hij blijft hangen op dit scherm.
Ik heb alle services en programma's die worden opgestart al nagekeken, maar er staat niets aparts tussen.
Wat er op wordt gestart -microsoft services uitgezonderd- is:
-Acer launch manager (wireless & hotkey beheer)
-NOD32 kernel service
-NOD32 Interface
-SOUNDMAN (geluidskaart)
-Synaptics tool (touchpad)
-Daemon tools
-Java Update service
Weinig bijzonders dus.

Heeft iemand een idee wat er hier fout gaat, of hoe ik kan traceren wat er wordt uitgevoerd als hij blijft hangen?
Alvast bedankt voor de moeite.

• Foxfire
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2025
Dit heb ik ook gehad, en ik kon niet uitvogelen waar het door kwam. Alleen was het bij mij wel opgelost door de manier van aanmelden te wijzingen in Start->Instellingen->Configuratiescherm->Gebruikersaccounts-> De manier waarop...(etc), vinkje weghalen bij "Het welkomstsvenster gebruiken".

Dat dan weer wel......

• MaZeS
Ik zal het eens een tijdje proberen.
Kijken of het probleem nu wegblijft.

Even vergeten te melden in mijn oorspronkelijk bericht:
Ik heb al een complete oppervlaktecontrole van de hardeschijf gedaan, en geen fouten gevonden.
Ook de s.m.a.r.t. informatie van de schijf geeft aan dat er niets mis is met de hardeschijf.
Had er voordat ik avast deïnstalleerde vanwege afsluitproblemen trouwens veel minder vaak last van.

[ Voor 15% gewijzigd door MaZeS op 06-01-2006 19:24 ]

• MaZeS
Helaas heeft het veranderen van het inlogscherm niet geholpen.
Nu blijft hij regelmatig hangen op een lege bureaublad achtergrond.
Iemand nog ideeen misschien?

Verwijderd

Maak een nieuwe gebruiker aan en log daar mij in. Heb je dan geen probleem, dan moet je het gaan zoeken in de instellingen van je standaard account.