Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
die 486 100mhz is ongeveer net zo snel als een pentium 60. Verder ben ik vroeger software tegengekomen die een pentium MOETEN hebben maar dat valt denk ik wel mee.
Verwijderd
Weet waar je aan begint.. die oude dingen zijn niet vooruit te branden. Het is alleen een heeeele low budget oplossing.
Die pentium nemen!
Kan ze tenminste 'probleemloos' windoos draaien.
Kan ze tenminste 'probleemloos' windoos draaien.
is 100,- voor een AT LX bordje en een 2e hands celly 333 celly teveel? dat is echt een solution...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Ja Dirk-Jan.. da's al teveel
Het gaat echt om een pc voor wat tekstverwerken en internet. Het hele budget (incl. monitor) ligt tussen de 200 en 300 gulden.
Maar het is duidelijk: het moet een pentiummetje worden! Bedankt voor alle reakties!
Maar het is duidelijk: het moet een pentiummetje worden! Bedankt voor alle reakties!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Voor die toepassingen werkt een 486 ook goed. Een pentium is beter, maar als het echt low-budget moet valt er met een 486-100 ook goed te werken.
[removed]
Verwijderd
Win 95 en office 95 werken op een snelle 486 prima, in 800 x 600 ofzo, 64k kleuren. Is prima mee te werken. Wel min. 16 mb ram erin. Als je er ook mp3'tjes mee wil afspelen zou ik voor een pentium gaan, vanaf 75 mhz ofzo), want op een snelle 486 kan het wel, maar dan ben je behoorlijk druk met uitzoeken en optimaal configureren enzo.
Ik heb hier 'n 486 waar ik 2k op draai.. wie doet mij 't na
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Ik weet niet of er nog anderen gek genoeg zijn om daar Win 2000 op te draaien.
Hoeveel Mb ram zit er in die 486?
Verwijderd
Pentium en ergens 2x16=32MB op de kop tikken als dat kan, dan werkt hij prima onder W95! En verder kun je met 1x16 ook wel werken hoor. 14" monitor -->640x480min. 800x600 zou ook wel leuk zijn.
32 MB ram in de 486.. het is wel 'n snelle 486 ook hoor.. 160 MHz.. maar je hoeft 'm niet te gaan proberen te gebruiken want hij is heel langzaam onder 2k (DUH). Hij staat altijd aan als webserver en dat doet ie HEEL goed!.. we zitten dag en nacht op internet.. het internet is nu ook sneller dan toen we er linux op hadden.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Bloody-Titan,
volgens mij is de onderste de dubbele posting....
dus je pijl staat verkeerd
volgens mij is de onderste de dubbele posting....
dus je pijl staat verkeerd
Pagina: 1