Webcam probleem - geen geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:48
Heb een heel vaag probleem, ik skype via me bluetooth headset...
Zodra ik me webcam uitzet ontvang ik geen geluid meer, maar verstuur het nog wel.
Dus mensen horen mij nog wel, maar ik hun niet meer.

Dit heeft vroeger gewoon wel gewerkt ...
Snap er niks van..

Draai windows prof SP2 met alle updates...

• Reveal!
Hmm het is me bluetooth die stoort want als ik alles op windows audio zet, dan is er niks aan de hand.
Heel appart

• Reveal!
naja bizar ... probleem opgelost ... door de webcam in een andere USB poort te prikken ...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste Reveal! Zou je voortaan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif willen gebruiken als je binnen 24 uur iets toe te voegen hebt aan je bericht, en er heeft nog niemand anders na jou gepost? Dat voorkomt dat je topic steeds weer bovenaan de lijst komt te staan, beetje oneerlijk tegenover anderen die net zo graag problemen op willen lossen :) Verder houdt het het topic overzichtelijker, en leest het prettiger, omdat er een stuk minder icons als quote, edit, je msn en nickname, datum en tijd te zien zijn.

Daarnaast is het hier op GoT de bedoeling dat je zelf je probleem uitgebreid onderzoekt voor je een topic opent, en dat je in de topicstart zoveel mogelijk relevante gegevens vermeldt.
Dan denk ik aan de applicaties die je gebruikt, en versies daarvan. Het merk en type webcam en driver. Wat je al had gevonden met onze zoekmachine, en met een zoekmachine als Google. Ook zien we graag wat je allemaal al hebt geprobeerd.

Hier hebben we je nu al een aantal malen op gewezen. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy nog eens goed door, en houd je in toekomstige posts aan de daarin genoemde regels. Ik sluit nu dit topic, omdat eventueel volgende posts niks meer toe zullen voegen, en omdat je topicstart veel te weinig informatie bevat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.