Toon posts:

Help met zoeken naar geschikte laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond

Ik had een paar vragen, Ik heb de hele bestbuygids al gehad, maar of ze zijn te duur, of ze voldoen niet aan mijn eisen.

Mijn vorige laptop was een Paradigit Voyager RockSolid 9160

Deze had een 1.5Ghz Centrino processor, 512 mb geheugen, een m10 (ati 9600 pro) en 60 gig harde schijf.
Deze laptop is gestolen, nu zoek ik een geschikte vervanger. Deze laptop was 2 jaar oud. Nu zou je verwachten dat er wel goedkopere modellen zijn met een videokaart erin.
Maar dit is niet het geval, Of er zit een onboard videokaart op (geshared geheugen, wat niet de bedoeling is, omdat er nog wel zware programma's op gaan draaien zoals solidworks).

Alle Notebooks die ik vind zijn of met geshared geheugen, of te duur met een x700 erin ofzo.

Mijn vraag is dus, zijn er geen laptops met een slechte videokaart? Hij hoeft niet zo sterk te zijn, maar ik wil gewoon niet dat hij geshared geheugen heeft.
Dit heb ik dus niet in de bestbuy gids kunnen vinden, en ook niet in de rest van de stickies. Met search kwam ik ook niet verder.

De prijs catagorie is ongeveer 1000 euro, daar zouden ze toch wel een 6200 in kunnen stoppen ofzo dacht ik?

Dus ik zoek een laptop met gelijke specificaties, of een website waar ik mijn eisen in kan voeren en zo kan zoeken of zoiets

bij voorbaat dank

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:11
ik heb sinds 2 weken een Fujitsu Siemens 1437g, was 1149 euri bij Mediamarkt

Verwijderd

Ooit gehoord van Tweakers eigen Productsurvey? De allereerste laptop die ik daar alfabetisch tegenkwam was deze. Hij klinkt als voor jouw gemaakt, met een redelijke videokaart. Prijs onder de € 1.000.

Begroetingen: zie mijn signature