Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Navigeren van NL naar ES met TOMTOM welke kaarten nodig?

Pagina: 1
Acties:

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-11 19:03
Zoals de titel al laat zien moet ik van Nederland naar Spanje het plaatsje Pals.

Ik heb TomTom 5.2 en bijna alle kaarten.
Maar mijn geheugenkaart is 512MB
Ik ga een tussenstop maken in Frankrijk maar weet nog niet waar, ligt er aan hoe moe ik ben.

Welke kaarten heb ik nodig?
Ik dacht zelf aan.
Plusmap Benelux en Plusmap Iberia.
Maar dan heb ik geen ruimte meer voor Frankrijk waat ik alleen een Plusmap voor heb.
Of kan ik Benelux plusmap achterwegen kunnen laten??

Graag jullie reacties..!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Plusmap Iberia en Plusmap Frankrijk. Ik neem aan dat je in Nederland de snelweg wel weet te vinden? Die staat namenlijk wel op de plusmap van Frankrijk en ook op de plusmap van Iberia.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 16:06
Benelux, Frankrijk en Iberia heb je nodig, je zou Frankrijk achterwege kunnen laten als je alleen de hoofdwegen gaat gebruiken. Wat is persoonlijk niet zou doen trouwens :)

Het makkelijkste is nog om een geheugenkaartje erbij te kopen en daar Frankrijk en Iberia opzetten, dan heb je gewoon voor thuis in Nederland de Benelux kaarten, zodra je de grens overgaat naar Frankrijk gebruik je die andere geheugenkaart. Zo heb ik het zelf opgelost.

Een 512 MB CF kaart (compact flash) heb je al voor 38,- en als je even in pricewatch kijkt waarschijnlijk nog goedkoper.

Wat ga je trouwens in deze periode in Pals doen ? :)

• enakje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:21
Major Roads of Europe en Iberia Plus

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

enakje schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 13:19:
Major Roads of Europe en Iberia Plus
Major Roads of Europe zit al in Iberia Plus...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

Als je de snelweg in nederland kan vinden heb je alleen iberia plus nodig. daar zit major roads of europe bij. dus nederlandse en franse snelwegen zitten daarbij. als je in frankrijk moeilijk een tussenstop wil gaan zoeken moet je die kaart ook hebben. maar als je simpel dan ff de dichtbijzijste formule 1 hotel pakt heb je dat opzich niet nodig he
Pagina: 1