Ragnarok Online 2: The Gate of the World

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.320 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey tweakers ik zie een paar bekende gezichten,

Ik ga me vanaf nu ook bezig houden met dit spel, rustig wachten op open beta en het nieuws ff volgen.

voor wie me niet kent ben een jaar of ander half fantiek rose onlien speler geweest, ik speel absoluut niet wow en me gedachte ngaan nu naar RO2.

Heb geen toegang tot closed beta jammer genoeg maar na verhand wat ik lees en de filmjes op google video heb gezien ziet het er persoonlijk wat teleurstellend uit qua graphics, hopelijk den kik naar wat persoonlij kervaring wat anders over.

het stijlje van rose en gravity boeit me gewoon het meest wow en lineage vind ik gewoon wat inder leuk om te spelen, hou wel van dat mange fantasy achtig geberuen

Wat beterft ragnarok 2 is het leuk dat het in 3d is ik hoop allen dat ze het job systeem totaal omgooien, in ineder geval op zo'n manier dat je niet op elk moemnt meer job kan wisselen. Het is wel een uniek punt van ragnarok maar ik vind het eerder een minpunt dan een pluspunt voor de game play

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
waarom? ik vind het geniaal hehe

heb nu jlvl 10 clown, de buff en heal kan ik nu dus in specialty skills proppen ;) (met elke job gebruiken)
en met 68 str heeft mn swordie nu 810 hp and 302 p.atk :D

quests zijn goed te doen als je de translation pack gebruikt :)

het schip is trouwens GENIAAL! :P
en prontera castle deed mn mond toch ff openvallen

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk hou ik meer van een uidaging en op deze manier is het gewoon een stuk minder met de jobs, vaak bij mmorpg's maak ik graag minstends een tweede char maar dat is ook totaal nutteloos hier.

(wist niet dat je aantal skills van job naar job kon meenemen, dat geeft dan wel weer iets van een customized build)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4nt0m schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:52:
[...]

dan moet je wel een HEEEEELE brakke graphics kaart hebben mocht je RO2 graphics met WoW vergelijken... t verschil in de engine is duidelijk te zien T_T misschien moet je aar eens WoW opstarten en opnieuw oordelen :)
RO2 heeft anders hogere systeem eisen dan WoW.
en ik vind RO2 er sowiso wel mooier uitzien, de bomen in WoW is 3 keer nix.
het ziet er nog wel mooi uit maar niet helemaal meer "up to date"

al nieuwe informatie? de website is down op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds menig gisteren ben ik er ins geslaagd eindelijk een accountje aan te maken :Z
Nu vroeg ik mij af of er misschien mede-tweakers ook al het spel spelen en zo ja welke server... ik ken nog geen koreaans toevallig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:25:
Sinds menig gisteren ben ik er ins geslaagd eindelijk een accountje aan te maken :Z
Nu vroeg ik mij af of er misschien mede-tweakers ook al het spel spelen en zo ja welke server... ik ken nog geen koreaans toevallig :'(
KUCH*English translation pack*KUCH

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 13-06-2007 10:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moet ik je melden dat ik al een translation pack heb. Welke ik direct download van SVN, ben helaas op me werk nu dus kan de link 1,2,3 niet vinden.

Maar het vertaald niet alle teksten tot ik dusver heb gezien
(alleen een kleine beschrijven van get leafs 4/5) return to whiteny

ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metonae
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 14:42
Ik krijg als ik RO2 opstart een foutmelding.. in het koreaans.. waardoor hij dus niet opstart.. ik gebruik Windows Vista Ultimate.. iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?
En waar maak ik een accountje? ^^

~Metonae

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik dus ook ... maar ik heb de hoop opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metonae
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-09 14:42
Heel irritant als je niet kan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zou het waar zijn dit spel ooit nog eens komt? :)
Als 2,5jaar trouwe fan van RO1 wil ik deze ook wel proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:03

Smurf

Detri

Zo dan, veel bekenden hier :P

Heb nadat FL uiteen viel een paar jaar bijna niet naar RO omgekeken, maar nu ik zie dat er (eindelijk) een beta is van RO2 begint het eigenlijk gelijk weer te kriebelen.

Het is dat ik net met LOTRO ben begonnen als wow-vervanger, en tegenwoordig een leven heb, anders was ik nu al de client aan het dllen :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Metonae schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:31:
Ik krijg als ik RO2 opstart een foutmelding.. in het koreaans.. waardoor hij dus niet opstart.. ik gebruik Windows Vista Ultimate.. iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

~Metonae
Mischien achtelijke tip wat bij rose (imho baggere client ook door gravity gemaakt) werkte. Installeer de client (liefste op winxp systeem) maak een copy van je install folder naar een andere plek. Verwijder via configuratiescherm software de client. herstart de pc en start de client op via de backup folder die je gemaakt hebt.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Smurf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:21:

Heb nadat FL uiteen viel een paar jaar bijna niet naar RO omgekeken, maar nu ik zie dat er (eindelijk) een beta is van RO2 begint het eigenlijk gelijk weer te kriebelen.

Het is dat ik net met LOTRO ben begonnen als wow-vervanger, en tegenwoordig een leven heb, anders was ik nu al de client aan het dllen :P
hi, wie ben jij ook alweer? :X, die hippie toch :w.

LOTRO is toch PVE? ;(, vind je dat uberhaupt wel wat?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:21:

Jij een leven? Moet niet gekker worden. :*)
Is LOTRO dan wat? Ik wacht eigenlijk liever op Warhammer of op RO2 evt.

En Bivak je hebt minimaal 10 uur bij hem in de auto gezeten lul. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:21:
[...]

Jij een leven? Moet niet gekker worden. :*)
Is LOTRO dan wat? Ik wacht eigenlijk liever op Warhammer of op RO2 evt.

En Bivak je hebt minimaal 10 uur bij hem in de auto gezeten lul. ;)
correct. Maar ik sliep de hele reis :z, kan me alleen een langharige hippie herinneren >:).

Morgen presentatie van onze vet coole M&M sorteerder. Daarna lekker vak. Ik zie RO2 alleen niet zitten op een koreanen server, die lui sporen sowieso niet :'). en Warhammer duurt nog wel even ;(. Silkroad online is veel pvp imo, maar gratis spel en lijkt me voor de rest knaken :').

Opties zijn op :(. Zullen we NW2 in coop doen? :P.

[ Voor 36% gewijzigd door Tripp op 05-07-2007 20:25 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Tripp schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:13:
[...]

hi, wie ben jij ook alweer? :X, die hippie toch :w.

LOTRO is toch PVE? ;(, vind je dat uberhaupt wel wat?
Tis idd voornamelijk pve, maar dat maakt het wat vriendin-vriendelijker ;)

Maar wat je net zei over het 3d gebeuren: denk niet dat er nog spellen uit gaan komen zoals de oude vertroude RO1. Qua speloverzicht had het zeker z'n voordeel met veel spelers op het scherm. Alleen jammer dat de boel dan zo laggy werd dat je er niet veel aan had :P Ook ziet het er gewoon "ouder" uit zo.
Tripp schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:20:. Ik zie RO2 alleen niet zitten op een koreanen server, die lui sporen sowieso niet :').
ff wachten op een Eu-beta maar dan :)

Wel grappig trouwens dat ze per race een verschillend level/job systeem hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Smurf op 05-07-2007 22:36 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Smurf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:33:
[...]

ff wachten op een Eu-beta maar dan :)

Wel grappig trouwens dat ze per race een verschillend level/job systeem hebben.
Heh, dat wist ik niet. Das dan wel aardig uniek denk ik. Ik wil hem zeker gaan proberen met een EU-beta

hi ger? :7 :')

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Niet dat ik er wat mee ga doen. Maar in september wordt er een engelse Closed Beta van Ragnarok 2 gehouden.

Heb alleen nog geen idee waar je moet registeren hiervoor. Als ik het vind zal het posten. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

September, zaterdag dus? :P

Verwijderd

Is er nog plek voor een oud Rose Online speler in de Korean Tweaker clan? :P

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik ga het ook maar eens proberen. :)
Alleen hopen dat ik niet zo verslaafd ga raken al enkele jaren terug. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

*subtiel schopje*
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:19:
ik ben hem nu ook aan het downloaden. op welke server gaat iedereen? Na een aantal engelse forums gelezen te hebben, gingen de meeste mensen op de server 'stephan'. Deze is te herkennen in de serverlijst door de beginletter 스
Geld dit nog steeds als de server waar de meeste engelsen zitten? Heb de client bijna binnen, en account is ook geregeld, maar heb niet zo'n zin in eerst alle servers af te zoeken naar engelsen :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Heb de beta ff gespeeld op een private server, tja heb geen kssn: korean social security number.
Het ziet er erg tof uit en doet toch wel weer erg veel denken aan RO1 die ik veel gespeeld heb. Ik denk dat de officiele beta wat minder bugs zal hebben maar je moet er gewoon nog niet te hoge verwachtingen van hebben. Maar als deze game klaar is zal dit zeker een top game worden!
Metonae schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:31:

~Metonae
De client werkt alleen op pc's waar de taal korean is. Maar er is wel een progje (Microsoft AppLocale) om dit te omzeilen. Zie voor meer info deze site maar. Hoe je op de officiele server een acc moet krijgen enzo kan ik je niet vertellen, maar daar heb je z'n KSSN (korean social security number) voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 12:35
En hoe zit het nu met deze game? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:48
RO2 gaat JUIST om simpele graphics, maar de leuke verslavende gameplay, RO2 wordt echt een flop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

SCIxX schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:16:
RO2 gaat JUIST om simpele graphics, maar de leuke verslavende gameplay, RO2 wordt echt een flop.
eensch :Y)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Krijg toch altijd wel weer zin in RO als ik dan op de site kijk. :) Spelen er nog menen het hier? Toen ik het speelde waren er alleen nog 2-1 classes. (crusader en knight enzo) Vindt het erg jammer dat de skins van die nieuwe jobs zoveel op de oude lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Nog altijd ja..

Maar RO2 lijkt me toch ook wel geinig..
Zit alleen niet echt veel gang in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Mja Gravity staat nou niet echt bekend als bedrijf wat opschiet :). Zie de rose online flop.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Schop.

Is er nou al uitzicht op een internation open beta? :O

• SCIxX
Heb een paar filmpjes gezien van RO2 maar vind het nou niet echt leuker eruit zien dan RO1. Ik denk dat ze beter hun tijd hadden kunnen besteden aan nieuwe classes(die er echt anders uitzien, ipv bijna hetzelfde) en quests etc. voor RO1
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Het posten van of vragen naar KSSN aanverwante zaken levert een OW op!