Hallo beste mensen,
Ik zoek een goed programma om mijn complete administratie mee te beheren. Het bedrijf doet computer reparaties, maakt websites, biedt adsl aan, verkoopt nieuwe computers etc.
De eisen voor dit programma zijn:
Het moet op één centrale server komen te staan en moet op veel verschillende werkplekken te benaderen zijn. Als ik dus op computer 1 iets invoer wil ik dat de database direct wordt bijgewerkt. Als ik dan die info later op vraag op computer 2 moet het dus bijgewerkt.
Het moet de volgende modules bevatten:
CRM module (om klanten te beheren)
Facturering (contant factureren)
Financiele boekhouding
Contract facturen
Magazijn en voorraadbeheer
Koppeling van producten (in magazijn) naar webshop
Iemand die geschikte software hiervoor weet? Niets lijkt aan onze eisen te voldoen..
Ik zoek een goed programma om mijn complete administratie mee te beheren. Het bedrijf doet computer reparaties, maakt websites, biedt adsl aan, verkoopt nieuwe computers etc.
De eisen voor dit programma zijn:
Het moet op één centrale server komen te staan en moet op veel verschillende werkplekken te benaderen zijn. Als ik dus op computer 1 iets invoer wil ik dat de database direct wordt bijgewerkt. Als ik dan die info later op vraag op computer 2 moet het dus bijgewerkt.
Het moet de volgende modules bevatten:
CRM module (om klanten te beheren)
Facturering (contant factureren)
Financiele boekhouding
Contract facturen
Magazijn en voorraadbeheer
Koppeling van producten (in magazijn) naar webshop
Iemand die geschikte software hiervoor weet? Niets lijkt aan onze eisen te voldoen..
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2006 14:52 ]