Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Logitech HS 200 en HS 210
Afbeeldingslocatie: http://nl.gizmodo.com/logitech2.jpg

InfoLinkje 1
InfoLinkje 2

Ik ben, net als vele andere Tweakers (als ik de search eens doorspit), al geruime tijd op zoek naar een wireless stereo headset (niet te verwarren met een draadloze koptelefoon).
Een paar weken geleden heb ik zelfs 2 sets uit China over laten komen. Ik zal jullie hier niet verder mee lastig vallen want de conclusie was snel genomen: wat een troep :'( (veel storing, slechte geluidskwaliteit, matige kwaliteit uitvoering, etc.).
Nu kwam een vriend van mij er één (of eigenlijk 2) tegen bij GizModo.

Zoals te lezen is op GizModo zijn er 2 uitvoeringen;
Het grote verschil tussen de HS 200 en de HS 210 is dat de 210 vierkante oorschelpen heeft en een geïntegreerde microfoon, terwijl de 200 ronde oorschelpen heeft en een uitstekende microfoon.
Uiteraard ben ik benieuwd of iemand deze al ergens is tegengekomen....
Natuurlijk heb ik Logitech ook al gemailed, maar zij hebben helaas nog niet gereageerd :/

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-11 15:07

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Topicstarter
Zelf nog wat onderzoek gedaan... ziet er naar uit dat we nog wat geduld moeten hebben :/
Both models of the Logitech Mobile Stereo Headset will be available as an accessory for select mobile music phones later this spring. Each will have a suggested retail price of $129.99 in the U.S.

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Ik ben ook geintereseerd in die Logitech headset. Zijn er ondertussen al enige ervaringen mee?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-11 21:44
Er is hier al een topic over wat over meer van dit soort dingen gaat:

http://gathering.tweakers...t_messages/1112242///a2dp