Doe maar niet
[ Voor 103% gewijzigd door leon1e op 06-01-2006 16:09 ]
[ Voor 103% gewijzigd door leon1e op 06-01-2006 16:09 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Klopt.. Omdat ik dus net een account heb aangemaakt.. En nu aan het testen ben of je de iPod ook echt thuis krijgt.. Als er mensen zijn die dus aanmelden kan hier achter komen.. Ik twijfel namelijk of de actie wel echt werkt.. Klikken kan altijd trouwens..P_de_B schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:23:
Ik zou adviseren niet te klikken, in de link zit een referrer id opgenomen
Je krijgt geen credits of iets dergelijks door simpel weg op de link te klikken.. Daarvoor is het steunen van een actie noodzakelijk.. dat is ieders vrije keus om te doen of niet.. toch?Robin schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:23:
Reclame genereren aan de hand van een referer. De referer krijgt dan lekker veel credits en maakt dan hopelijk kans op een iPod. Het is en blijft spam, dat volgens de forum-FAQ niet gewenst is op het forum.
Verwijderd
maak dat de kat wijs.. slim geprobeerd maar het blijft tegen de huisregels.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:25:
[...]
Klopt.. Omdat ik dus net een account heb aangemaakt.. En nu aan het testen ben of je de iPod ook echt thuis krijgt.. Als er mensen zijn die dus aanmelden kan hier achter komen.. Ik twijfel namelijk of de actie wel echt werkt.. Klikken kan altijd trouwens..
Waarom plaats je dan een link met refer id? je had ook zonder kunnen posten!Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:25:
[...]
Klopt.. Omdat ik dus net een account heb aangemaakt.. En nu aan het testen ben of je de iPod ook echt thuis krijgt.. Als er mensen zijn die dus aanmelden kan hier achter komen.. Ik twijfel namelijk of de actie wel echt werkt.. Klikken kan altijd trouwens..
Nogmaals.. ik krijg geen credits doordat er mensen op de link klikken.. Alleen als de actie gesteund wordt..Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:27:
[...]
maak dat de kat wijs.. slim geprobeerd maar het blijft tegen de huisregels.
Klopt.. Heb je gelijk in.. Maar als mensen zich wel aanmelden.. Weet ik dus binnen nu en een aantal dagen of het echt werkt of niet.. Dat is toch ook de opzet van mijn topic-start?!timcooijmans schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:29:
[...]
Waarom plaats je dan een link met refer id? je had ook zonder kunnen posten!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, want dan worden de mensen die daadwerkelijk besluiten de actie te steunen niet aan zijn referrer gekoppeld.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
en dat is dus niet de bedoeling! als je zo graag wilt weten of het werkt vraag je maar aan een paar van je vrienden of ze zich via jou willen aanmelden, dit forum is daar niet voor bedoeld.Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:30:
[...]
Klopt.. Heb je gelijk in.. Maar als mensen zich wel aanmelden.. Weet ik dus binnen nu en een aantal dagen of het echt werkt of niet.. Dat is toch ook de opzet van mijn topic-start?!
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Verwijderd
Referrer id verwijderd.. Nu dan maar naar mijn uiteindelijke vraag en doel? Is dit een betrouwbare actie? Zijn er mensen die het kennen?Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:32:
[...]
en dat is dus niet de bedoeling! als je zo graag wilt weten of het werkt vraag je maar aan een paar van je vrienden of ze zich via jou willen aanmelden, dit forum is daar niet voor bedoeld.
PSN: TDBtje
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq