Toon posts:

DoemaardieIpod.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe maar niet

[ Voor 103% gewijzigd door leon1e op 06-01-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik zou adviseren niet te klikken, in de link zit een referrer id opgenomen :/

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Reclame genereren aan de hand van een referer. De referer krijgt dan lekker veel credits en maakt dan hopelijk kans op een iPod. Het is en blijft spam, dat volgens de forum-FAQ niet gewenst is op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
P_de_B schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:23:
Ik zou adviseren niet te klikken, in de link zit een referrer id opgenomen :/
Klopt.. Omdat ik dus net een account heb aangemaakt.. En nu aan het testen ben of je de iPod ook echt thuis krijgt.. Als er mensen zijn die dus aanmelden kan hier achter komen.. Ik twijfel namelijk of de actie wel echt werkt.. Klikken kan altijd trouwens.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robin schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:23:
Reclame genereren aan de hand van een referer. De referer krijgt dan lekker veel credits en maakt dan hopelijk kans op een iPod. Het is en blijft spam, dat volgens de forum-FAQ niet gewenst is op het forum.
Je krijgt geen credits of iets dergelijks door simpel weg op de link te klikken.. Daarvoor is het steunen van een actie noodzakelijk.. dat is ieders vrije keus om te doen of niet.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:25:
[...]

Klopt.. Omdat ik dus net een account heb aangemaakt.. En nu aan het testen ben of je de iPod ook echt thuis krijgt.. Als er mensen zijn die dus aanmelden kan hier achter komen.. Ik twijfel namelijk of de actie wel echt werkt.. Klikken kan altijd trouwens.. ;)
maak dat de kat wijs.. slim geprobeerd maar het blijft tegen de huisregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:10
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:25:
[...]

Waarom plaats je dan een link met refer id? je had ook zonder kunnen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:27:
[...]

maak dat de kat wijs.. slim geprobeerd maar het blijft tegen de huisregels.
Nogmaals.. ik krijg geen credits doordat er mensen op de link klikken.. Alleen als de actie gesteund wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22

Stewie!

Keen must die!

Plaats dan minimaal een link zonder referer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
timcooijmans schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:29:
[...]

Waarom plaats je dan een link met refer id? je had ook zonder kunnen posten!
Klopt.. Heb je gelijk in.. Maar als mensen zich wel aanmelden.. Weet ik dus binnen nu en een aantal dagen of het echt werkt of niet.. Dat is toch ook de opzet van mijn topic-start?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd of robertoz zijn ipod al bij elkaar gespammed heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.doemaardieipod.nl/

tja... :/

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2006 14:32 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10 15:54

ralpje

Deugpopje

DaMorpheus schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:29:
Plaats dan minimaal een link zonder referer :/
Nee, want dan worden de mensen die daadwerkelijk besluiten de actie te steunen niet aan zijn referrer gekoppeld.
Dus inderdaad, als je nu besluit de actie te steunen, steun je de TS. Alsnog spam, dus.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:30:
[...]

Klopt.. Heb je gelijk in.. Maar als mensen zich wel aanmelden.. Weet ik dus binnen nu en een aantal dagen of het echt werkt of niet.. Dat is toch ook de opzet van mijn topic-start?!
en dat is dus niet de bedoeling! als je zo graag wilt weten of het werkt vraag je maar aan een paar van je vrienden of ze zich via jou willen aanmelden, dit forum is daar niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 19:49
Wat is mijn persoonlijke-link (referral-link) en wat heb ik er aan?
Je referral-link is een unieke link die wordt aangemaakt wanneer jij je voor het eerst aanmeld. Deze link moet je gebruiken wanneer je mensen wilt doorverwijzen. Hiermee kunnen wij zien dat jij iemand hebt doorverwezen en zal hij/zij in jouw persoonlijke lijst komen te staan. Als je iemand doorverwijst via jouw link dan wordt er een cookie opgeslagen zodat wij ook na een paar dagen of langer weten dat jij deze persoon hebt doorverwezen. Deze cookie word 30 dagen lang bewaard, dus als deze persoon binnen een maand zich aanmeld dan zal deze in jouw lijst verschijnen. Maar onthoud wel dat je de gehele link gebruikt anders kunnen wij het niet registreren.
:(

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had laatst nog gelezen dat Apple "Ipodsubwaymaps.com" had afgesloten omdat het de naam "Ipod" bevatte. En dat mocht niet,oid.
Misschien krijgt deze website ook wel zo'n claimpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:32:
[...]

en dat is dus niet de bedoeling! als je zo graag wilt weten of het werkt vraag je maar aan een paar van je vrienden of ze zich via jou willen aanmelden, dit forum is daar niet voor bedoeld.
Referrer id verwijderd.. Nu dan maar naar mijn uiteindelijke vraag en doel? Is dit een betrouwbare actie? Zijn er mensen die het kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:57

TDB

wij hebben een S
wij hebben een L
wij hebben een O
wij hebben een T
wij hebben een J
wij hebben een E