Hallo,
Bij het maken van een website heb ik er een flash bestandje ingestopt. Nu moest er iets aangepast worden. Ik dat aanpassen en thuis controleren in IE en firefox. Dat werkte allemaal perfect. Krijg ik de dag erna een tel. dat het niet op alle computers geupdate is. Sommige computers laten het ouden bestand zien en sommige het nieuwe. Ik al wat zoeken naar oplossingen. De volgende regel toegevoegd aan de broncode:
<META HTTP-EQUIV="PRAGMA" CONTENT="NO-CACHE">
Zodat er geen cache wordt aangemaakt. Ook heb ik de bestandsnaam veranderd van het swf-bestand maar nog roept hij gewoon het oude bestand op. Weet iemand waar dit aan kan liggen??
Hier nog de code van flash in de hmtl (maar daar zal het waarschijnlijk niet aanliggen).
Alvast bedankt...
grts
Bij het maken van een website heb ik er een flash bestandje ingestopt. Nu moest er iets aangepast worden. Ik dat aanpassen en thuis controleren in IE en firefox. Dat werkte allemaal perfect. Krijg ik de dag erna een tel. dat het niet op alle computers geupdate is. Sommige computers laten het ouden bestand zien en sommige het nieuwe. Ik al wat zoeken naar oplossingen. De volgende regel toegevoegd aan de broncode:
<META HTTP-EQUIV="PRAGMA" CONTENT="NO-CACHE">
Zodat er geen cache wordt aangemaakt. Ook heb ik de bestandsnaam veranderd van het swf-bestand maar nog roept hij gewoon het oude bestand op. Weet iemand waar dit aan kan liggen??
Hier nog de code van flash in de hmtl (maar daar zal het waarschijnlijk niet aanliggen).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/ flash/swflash.cab#version=7,0,0,0" width="605" height="338" align="middle"> <param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" /> <param name="movie" value="/templates/images/kaartV2.swf" /> <param name="quality" value="high" /> <param name="bgcolor" value="#ffffff" /> <embed src="/templates/images/kaartV2.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="605" height="338" name="Untitled-1" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" /> </object> |
Alvast bedankt...
grts