[XP] Wil niet activeren met legale serial

Pagina: 1
Acties:

• c0deaddict
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01 12:11

c0deaddict

Don't be lame, be KLEI

Topicstarter
Ik heb zojuist een (LEGALE) XP installatie op m'n laptop gezet, maar als ik wil activeren dan krijg ik het de volgende melding: "According to our records, the number of times you can activate Windows with this product key has been exceeded. Pease enter a different product key, and then click Retry". Ik heb de serial 1x eerder gebruikt op m'n desktop, maar daar staat nu w2k3 op ipv. XP
(ik heb de XP trwns niet gekocht, maar gedload met MSDN hier @ universiteit)

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Want ik vind dit echt veel te gaar voor woorden, het moet toch mogelijk zijn om XP meer keren te installeren :( Oja, de eerste keer dat ik de serial gebruikte was dus op m'n desktop en toen ging de activatie WEL goed...

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Code Addict schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:25:

[...]

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Want ik vind dit echt veel te gaar voor woorden, het moet toch mogelijk zijn om XP meer keren te installeren :( Oja, de eerste keer dat ik de serial gebruikte was dus op m'n desktop en toen ging de activatie WEL goed...
Hoe lang is dat geleden? Volgens mij mag je zoveel keer op een zelfde systeem doen, maar binnen een bepaalde periode niet 2 keer op verschillende systemen.

Je kunt natuurlijk altijd de klantenservice bellen, want een legale oplossing ligt buiten bereik als het buiten MS omgaat denk ik.

[ Voor 44% gewijzigd door SanderTje! op 06-01-2006 13:27 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• chicky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Anders kan je toch even met mircosoft bellen (020 5001500)
Zij geven je dan een nieuwe activatie code

Verwijderd

klopt.. heb ik een tijdje geleden ook gehad. Gewoon klantenservice bellen, die geven jou weer een nieuwe activatienummer en je kunt weer aan de slag...

Het gekke vond ik wel: ik kreeg het nieuwe nummer, zonder dat ze ook maar 1 vraag stelden! dus behoorlijk anoniem.. Zou dat dan ook bij illegale cd's werken??

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:54
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 13:29:
klopt.. heb ik een tijdje geleden ook gehad. Gewoon klantenservice bellen, die geven jou weer een nieuwe activatienummer en je kunt weer aan de slag...

Het gekke vond ik wel: ik kreeg het nieuwe nummer, zonder dat ze ook maar 1 vraag stelden! dus behoorlijk anoniem.. Zou dat dan ook bij illegale cd's werken??
Had ik ook, sbs2003 herinstallatie, ik belde op zo van ik heb de server opnieuw geinstalleerd, ok, moment, u wordt nu doorverbonden met de computer die een nummer voorleest.
Wel makkelijk, maar dus geen controle, weet ook niet of ze het altijd op deze manier doen.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• c0deaddict

c0deaddict

Don't be lame, be KLEI

Topicstarter
Hmm, ik zal het wel ff proberen, maar dit is echt de laatste keer dat ik moeite ga doen voor een legale XP :(

Iig thanx voor de replies :)

[ Voor 13% gewijzigd door c0deaddict op 06-01-2006 13:40 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
jammer dat de legale manier zo lastig gaat.
de minder legale manier gaat namelijk vaak veel sneller en probleemloos.

• c0deaddict

c0deaddict

Don't be lame, be KLEI

Topicstarter
Inderdaad de illegale manier gaat veel sneller. Maar jammer vind ik het niet, ik zal never evah voor een windoos gaan betalen... t'is dat ik deze gratis kon krijgen via de universiteit anders stond er nu wss een illegale versie op....
Pagina: 1